kat te kieskeurig en valt af

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Renatevanderveer

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Renatevanderveer »

Het was juist één van de redenen dat ik als een blok voor mijn vriend viel; zijn liefde voor dieren.
Scooby Doo
Poema
Poema
Berichten: 268
Lid geworden op: 08 jun 2014 10:57

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Scooby Doo »

Stikkel schreef:Laat me raden; je bent zelf vrijgezel zeker?

ieder weldenkend mens rent toch keihard bij jou weg?
juist andersom en dan willen ze me nog terug :lol:

ja ben even vrijgezel.is ook wel eens lekker zonder al dat claimerige gedrag..
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5453
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door nellebel »

Ik geloof geen woord van wat je zegt. Volgens mij geniet jij er van om mensen hier op stang te jagen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Scooby Doo
Poema
Poema
Berichten: 268
Lid geworden op: 08 jun 2014 10:57

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Scooby Doo »

Nou dan geloof je het niet! maakt mij verder ook niks uit..
Carrie

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Carrie »

Scooby Doo schreef:Nou ik weet niet of een partner dat wel zo leuk gaat vinden.ik heb vroeger ook eens iemand gehad met een hond.en die moest overal mee en werd continu tegen gepraat als tegen een klein kind.als we dan op de bank zaten en wilde mijn arm om mijn partner heen slaan keek hij steeds met jaloerse blik.ik voel me daar niet erg prettig bij. van die mensen die zo kinderachtig flauw met hun dier zijn.
'Je hebt iemand gehad'.. ok, gehad, jouw eigen mensje, helemaal afgericht naar jouw wensen?
Hij of zij zal wel stapelgek op je zijn geweest en je nog dagelijks missen. 8-)
En dan zeg je, ik doe even copy/paste:

'ja ben even vrijgezel.is ook wel eens lekker zonder al dat claimerige gedrag..'

Als een man mij zo zou claimen dat hij al jaloers wordt als een hond (letterlijk) naar me kijkt zou ik gillend wegrennen!!!

Toen ik voor het eerst las wat je schreef had ik met je te doen, dacht dat je hier net was en inderdaad, een kattenfluisteraar of Bachbloesems zijn aan mij ook niet besteed; heb ik ook ergens gezegd maar wel met een link erbij naar wetenschappelijk onderzoek over Bachbloesems, dan kan iemand zelf bepalen of je het wil proberen of niet maar wel met wetenschappelijke objectieve info erbij waarom wel of niet.

Je bent omgeslagen naar puur trollen, niet doen... daarom zit je nu alleen.. en echt niemand hier neemt je nog serieus.
Je bent kennelijk erg vaak alleen, eenzaam. Vervelend maar daar kan je zelf iets aan doen ook zonder geld.
Hier, digitaal dus en in het 'gewone' leven.

Hou de eer aan jezelf en ga naar een ander forum, maak een frisse start en doe een beetje vriendelijker tegen de mensen, dan hoef je niet uit pure frustratie hier aan de gang te blijven.
Je zit hier al een jaar de pest erin te hebben Drestar of Scooby Doo, ik heb al je berichtjes gelezen inmiddels.
Als je het allemaal onzin vind zonder te onderbouwen waarom dan nog inloggen hier? Serieus, wat heb je daar nou aan?

Van je afbijten in een pestbui ok, ik geef meteen toe dat ik ook niet altijd een engeltje ben zeker niet als ik me aangevallen voel maar er zijn grenzen..

Over voer gesproken: nog een tip voor iedereen die hier meeleest:

Als je trollen niet voert gaan ze al snel ergens anders eten zoeken!! :eshifty:
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Ilone »

:eclap: Amen!!
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
InmemoryofMicky
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 okt 2011 21:46

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door InmemoryofMicky »

Kan iemand niet van het forum verwijderd worden?
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Adriana »

InmemoryofMicky schreef:Kan iemand niet van het forum verwijderd worden?
daar zijn regels voor en die regels worden hier toch niet overtreden?

laten we het alleen over (het welzijn van) kater brutus hebben.
t is toch niet zo moeilijk om baasje brutus met zijn gepest en uitlok-teksten te negeren?
blijkbaar heeft hij als hobby forumleden op de kast te jagen en dat lukt hem op deze manier regelmatig.
en het gaat nooit ergens over..
we kennen baasje brutus via de diverse topics - en eentje is al verwijderd - zo langzamerhand wel en weten dat hij niet zo veel met adviezen doet. de geldmiddelen zijn beperkt maar daar hebben veel meer forumleden last van, maar die zeuren daar niet constant over.

jammer voor brutus dat hij bij dit baasje terecht is gekomen want brutus lijkt me een schat van een kater, die weinig aandacht krijgt en vooral wordt gecommandeerd. maar brutus, een halve nobo, zal hierin zijn eigen plan wel getrokken hebben en een deel zal ene oor in en andere oor uit gaan (zoals bij veel meer katzels..)

voor brutus lijkt me contact houden belangrijk, voor als er echt iets mis is.
dan kunnen we proberen mee te denken..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie