Terrasje catproof maken

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
Sonja Campaert
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2015 08:59

Terrasje catproof maken

Bericht door Sonja Campaert »

Hallo,
Ik ben nieuw op het forum, ik heb een poes, britse korthaar van 8 maanden en ze is superlief, maar ook een echte bandiet die overal op en onderkruip. Ze heeft al wat gebroken, maar als ze je dan aankijkt, ja dan kun je er niet kwaad op blijven hé.
Nu zit ik wel met een probleempje, namelijk: ik heb een terrasje van 5x2 meter en ik maak daar als het mooi weer is graag gebruik van. Maar onze poes, Libby dus staat al klaar aan de terrasdeur wanneer ik wil buitengaan. Ik ben bang dat ze eraf zou springen of op het dak springen dan op schouderhoogte aan de twee zijkanten is. Ik heb geprobeerd haar een tuigje aan te doen zodat ze mee buiten kan, maar dat vind ze dus verschrikkelijk en wanneer ik dat aan doe gaat ze op haar buik liggen en wil niet meer bewegen. Heeft er iemand een tip om mijn terrasje af te maken, ik heb al gelezen van kattennetten, maar dat zie ik nu niet direct zitten, ik wil ook nog wel mijn parasol buiten kunnen zetten en mijn terras is aan de straatkant, dus mooi kan je dat ook niet noemen. Schrikdraad voor poezen, maar hoe bevestig je dat op een terras? Iemand een andere tip? Alle tips zijn welkom. :grin:
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Terrasje catproof maken

Bericht door Dinky »

Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Sonja Campaert
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2015 08:59

Re: Terrasje catproof maken

Bericht door Sonja Campaert »

Sorry, heb het nu ook gezien, heb geprobeerd te verwijderen in topic voeding, maar lukt niet.
Plaats reactie