Maandelijks Voedselpakket?

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
NieuwBaasje
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2015 16:39

Maandelijks Voedselpakket?

Bericht door NieuwBaasje »

Beste Kattenliefhebbers.

Sinds kort heb ik een kat waar ik erg gelukkig mee ben. Ik vind het echter erg moeilijk om goede voeding te vinden. Opzich eet ze alles wel, maar ik vind het belangrijk dat het voedsel ook echt kwaliteit heeft (ivm ziektes e.d.) en in dierenwinkels vind ik het moeilijk kiezen, ze zeggen allemaal iets anders namelijk.... Ook vind ik het lastig om te bepalen welke porties en verhoudingen ik moet geven.

Vandaag kwam ik de website http://www.katbox.nl tegen. Zij bieden hoge kwaliteit voeding aan in een maandelijks pakket, hoef ik dus niet meer te kiezen en meteen de juiste porties. Omdat ik een vrij druk leven heb lijkt het mij ook erg makkelijk; scheelt toch tijd.

Ik overweeg het gewoon een maandje te proberen maar ben toch benieuwd of iemand hier ervaring heeft met deze 'katbox'?

Ben benieuwd....
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6819
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Maandelijks Voedselpakket?

Bericht door Dinky »

Nou wanneer je de site van de katbox iets uitgebreider had bekeken dan was je net als ik de volgende tekst tegengekomen:
Om de KatBox op de markt te kunnen brengen hebben we minimaal 300 aanmeldingen nodig.

Op dit moment hebben 107 mensen zich aangemeld.

Een aanmelding verplicht je nog niet tot koop. We gebruiken deze informatie om je op de hoogte te houden
Kan dus met zekerheid stellen dat niemand nog ervaring heeft met deze katbox.
Het klinkt leuk en aardig maar ik vind het nogal prijzig met 44 euro per maand....

Porties en verhoudingen is letten op de kat. Wordt hij te dik dan geef je minder ;)
Denk niet dat je er op zit te wachten (gezien je keuzestress) maar kijk eens bij zooplus. Daar heb je veel meer keuze uit brokken (zeker op het gebied van graanvrij en/of hoog vleesgehalte) en ben je een stuk goedkoper uit dan 44 euro per maand....
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Mickey_Mouse
Poema
Poema
Berichten: 260
Lid geworden op: 26 jan 2014 21:10

Re: Maandelijks Voedselpakket?

Bericht door Mickey_Mouse »

1x gaan zoeken en de verpakking is lezen voor de hoeveelheid.

Af en toe is naar kat kijken hoe of die er uit ziet.
Alles nog gezond? doorgaan
Iets aan de hand? Actie!

Stuk goedkoper. Porties zette ik en zet ik nog steeds klaar voor de hele dag. dus 1 keer per dag even wat afwegen. das prima te doen. Mocht je per ongeluk een bakje vinden wat precies die hoeveelheid bevat is dat nog makkelijker.
Vroeger thuis hadden we een borrelglaasje waar een portie in zat...3 borrelglaasjes was de dagportie. Dus 3 keer per dag kregen ze een glaasje.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9338
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Maandelijks Voedselpakket?

Bericht door castratenkoor »

Gewoon goed voer en kijken of de kat het graag eet en of de kat het er goed op doet. Zo niet, dan probeer je wat anders. Er zijn soorten die hier massaal worden afgekeurd. Je zou zeggen dat er altijd wel eentje het opeet, maar nee, dat mag ik dan weggooien.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie