waarschuwing tigeria

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

waarschuwing tigeria

Bericht door Dinky »

Ik had bij mijn laatste bestelling bij zooplus tigeria 7 snacks besteld.
Vond de omschrijving goed klinken, lucht gedroogde snacks van vlees en vis.
Gister de meaty of fishy Rolls gegeven aan Dinky (beide zaten er in maar geen idee welke nou welke was). Wat mij als eerste opviel was dat Dinky er niet vol voor ging, na het hengelen liet ze hem weer vallen. Toch bleef ze er wel wat naar hengelen.
Uiteindelijk kreeg ze toch eentje in haar bekje om op te eten met als gevolg dat ze er bijna in leek te stikken :shock: Uiteindelijk na tijdje kokhalzen is hij toch naar binnen gegaan. We hebben toen snel de anderen uit de voedselverrijking gehaald en weg gegooid omdat we toch erg geschrokken waren. Op dat moment bleek ook dat die balletjes kei en keihard zijn..... Waarschijnlijk was dat ook de reden dat Dinky ze uit haar poot en bekje liet vallen, omdat ze te hard waren.

Wilde dit toch even kwijt als waarschuwing omdat hier op het forum regelmatig bij zooplus wordt besteld ;-) de andere vormen heb ik nog niet getest maar die Rolls komen er hier in elk geval niet meer in!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: waarschuwing tigeria

Bericht door Adriana »

http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... cks/400913
bedoel je deze?

ik heb natvoer besteld van james wellbeloved
http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... ellbeloved
zelfs aan Streep kan ik het niet kwijt, zat me beledigd aan te kijken..
hoop dat de snoeken achter in de sloot er nog plezier aan beleven..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: waarschuwing tigeria

Bericht door Dinky »

Dat is inderdaad de verpakking die ik had aangeschaft en bedoel Adriana en de ervaring gaat over de Rolls (de staafjes en hartjes heb ik nog niet getest dus daarover kan ik nog geen oordeel vellen).

Meest enge vond ik dus dat ze keihard zijn en Dinky (die toch wel van het goed kauwen is) leek er half in te stikken. Toen ze niet meer kokhalsde heb ik haar nog stukje gedroogde tonijn gegeven (had ik nog van Jennifer en is nu helaas op) en dat gaf gelukkig geen problemen ;-)

Als zelfs streep als zwerver het niet lust dan moet het wel heel vreemd smaakje hebben dat natvoer :icon_shifty:
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie