Update Bo!

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Gelukkig, was ook mijn eerste ingeving!
Ben zo benieuwd :lol: :lol:
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Update Bo!

Bericht door ayla »

Wat leuk!!! Veel plezier enne foto's ;)

Sluit me aan bij Anne en Mirjam over introductie. En mochten ze blazen etc. Dat kan en mag gebeuren.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Update Bo!

Bericht door Adriana »

als je een borstel hebt waar je Bo mee borstelt, dan zou je die mee kunnen nemen naar ophaaladres en hem daar een paar keer uitgbreid mee borstelen. ook een handdoekje of fleece met het geurtje van Bo en even inwrijven.
kittens zijn heel nieuwsgierig en Bo zal bij binnenkomst gelijk alert zijn en komen snuffelen.
en missch even dikke staart, maar je zult zien dat ze dezelfde avond al achter elkaar aan sjezen.
wat ook helpt is om en om over bolletje kriebelen en die geurtjes uitwisselen, nieuweling moet zo snel mogelijk 'anders' en naar jullie huis en Bo gaan ruiken.
dat wordt feest en heerlijk voor Bo om een maatje te hebben! ;-) :eclap:
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Bedankt voor de adviezen, vanmiddag dekentje en borstel gelijk klaar leggen!!!
Ennuh foto's volgens zo snel mogelijk!
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Update Bo!

Bericht door Adriana »

heb even teruggelezen in mijn fotoalbum over de introductie van kitten Bolle bij Maks. dat zijn twee broertjes maar er zat een weekje tussen het ophalen en ze herkenden elkaar bij aankomst van Bolle absoluut niet meer.
heb er een fotoverslagje van gemaakt.. vanaf pagina 3 en 20 augustus.. dikke staartjes...
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 6&start=30

en sindsdien zijn ze absoluut onafscheidelijk en doen veel dingen samen terwijl het met mijn veel oudere kater Enzo gelukkig ook goed klikte.
ze hebben heel veel gestoeid, geknokt en 'gevochten' en dan hoorde je af en toe een 'piep'. vooral Maks was nogal plomp en Bolle veel kleiner, maar sneller en behendiger.. het stoeien van kittens kan, als je het niet gewend bent, er eng uitzien maar ze doen elkaar echt geen kwaad. en geven precies aan tot hoever die ander kan gaan en begrijpen elkaar feilloos..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Nou voorlopig is het volgens mij haat en nijd, Bo heeft wel even laten zien dat hier als eerste was :lol: , wordt flink gemept naar elkaar, al is het grommen nu wel wat minder, Sem loopt de boel te verkennen, maar is een stuk minder dapper alsdan Bo was met 6 weken.....ben benieuwd, hoop dat ze elkaar gaan liggen :???:
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Bleek trouwens wel dat Sem niet ingeënt was, morgen gelijk de DA bellen, kan ze hem gelijk even nakijken, maar vraag me nu wel af of dat geen kwaad kan, stom natuurlijk had ik over na moeten denken
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Poe hee, hoe merk je nou eigenlijk of ze echt spelen echt aan het vechten zijn??? Ene moment denk ik oh leuk, en dan komt er weer een heleboel bombarie van Bo, die gaat dan echt tekeer, hebben ook nog geen moment rustig bij elkaar gezeten, lopen elkaar niet krijsend achterna, dat dan weer niet....maar toch wel een beetje stress hier :???:
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Update Bo!

Bericht door Dinky »

Als ze echt vechten komt er bloed aan te pas, zolang dat niet het geval is kan je het ze zelf uit laten zoeken.
Is zeer normale stress bij de verzorgers hoor ;) Maar zoals je het zelf omschrijft zou ik zeggen dat ze elkaar nog aan het 'verkennen' en leren kennen zijn.
Zat me al af te vragen hoe snel die vraag zou komen :lol:
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

:-o :-o , nou lol heb ik er op dit moment nog niet aan, zit hier toch wel me tranen in me ogen hoe Bo tekeer gaat als Sem wil spelen :shock: blijven elkaar ook maar opzoeken :???: hoop gegrom en blazen van Bo-tje, hebben wel een uurtje geleden welgeteld 5 minuten bij mij op de bank gelegen....is Bo gewoon aan het aangeven wat z'n grenzen zijn? Schrik er echt elke keer van :shock:
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Wil uiteraard niet dat Bo dalijk helemaal over de rooie is
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Update Bo!

Bericht door Dinky »

Ik heb er zelf geen ervaring mee hoor maar ik kom het zeer regelmatig tegen in topics over kitten introductie. Meestal is het dan na 2 a 3 dagen dat de verzorgers zich gaan afvragen waar ze zich uiteindelijk druk om hebben gemaakt daarom zei ik eerder ook geef het een week de tijd, dan moet het goed zijn ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Nou adem in adem uit dan maar :lol:
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

:shock: :shock: Heb ze even uit elkaar gehaald, Sem ging zwaar tekeer boven op Bo, bij de keel grijpen en niet los laten,Bo krijsen niet normaal en helemaal over de rooie, terwijl die alleen maar wil slapen.....
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Update Bo!

Bericht door Ms Maaike »

Ik hoop dat Bo geen terugval krijgt.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Plaats reactie