Kitten wil niet eten....

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door sunny »

Heb ook hills van de dierenarts.....gaat inderdaad gewoon even andere smaken halen, stom zeg had ik zelf ook wel op kunnen komen!
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door eveline1982 »

In feite is hij op een leeftijd waarin ze net een beetje gaan eten maar nog veelvuldig drinken bij moeders. Maak je er dus geen zorgen over dat hij nog niet eet, de 1 is daar sneller in dan de ander. Zolang hij lekker zijn melk eet gaat het prima zo :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door sunny »

Even een mededeling een beetje off-topic (denk plaatst hem toch maar hier),
Heb van de week natuurlijk een melding gemaakt bij de dierenbescherming over Bo en ben dus zojuist terug gebeld door de dierenpolitie :shock: :shock: :shock: !
Die zijn dus begin maart ook al langs geweest bij deze mensen met een ander nestje, hebben toen geen concrete bewijzen gehad, maar met mijn melding erbij kunnen ze er waarschijnlijk toch een zaak van maken :edance: :edance: gaan als het goed is vandaag weer langs met een inspecteur van de dierenbescherming!! Waren toen geen andere kittens aanwezig dus dat zegt genoeg over de leeftijd van Bo :evil: :evil: volgende week wordt ik teruggebeld en aan de hand van de stukken die dan verzameld zijn wordt me gevraagd aangifte te doen!! Dierenkliniek Dr. woof is dus ook al bekend bij ze, die is al meerdere malen op de vingers getikt!!!
Ben ik blij dat ik toch gebeld heb :grin: ....

Wordt vervolgd......
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Berichten: 642
Lid geworden op: 11 jun 2011 14:46
Locatie: Eck en Wiel
Contacteer:

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door kansarmedieren »

Fijn dat ze er werk van gaan maken dit moet eens stoppen, je hebt geluk dat het kitten het gehaald heeft en verder gezond is. En hij is prachtig veel plezier met hem.
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door Ms Maaike »

Wauw! Met relatief weinig moeite (één telefoontje) wordt zoiets dus toch opgepakt! Goed dat je gebeld hebt. :) Hoop dat meer mensen het doen.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door eveline1982 »

Te gek!!!! Echt fijn om te horen dat deze mensen worden aangepakt :) gerechtigheid voor Bo, zijn nestgenootjes en alle kittens die daar geboren zijn! Dikke veer voor jou :) . Hopelijk gaan ze dr woof ook nog is flink aanpakken, tik op de vingers is overduidelijk niet genoeg voor deze geldwolven.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Ikey
Jaguar
Jaguar
Berichten: 610
Lid geworden op: 13 nov 2012 12:26
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door Ikey »

Super dat de dierenpolitie het serieus neemt! Super van jou ook dat je er werk van hebt gemaakt!
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa

Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door BloemTetsu »

Yeh! 50 punten voor jou.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door Anne87 »

Woohoo! Gerechtigheid voor Bo en waarschijnlijk de kittens die niet zo sterk waren als hij en die veel te vroege enting niet hebben overleefd (want die zullen er ongetwijfeld zijn, helaas....) Laat je ons weten wat ze zeggen als ze je terugbellen? Ik vind het echt supertof dat er actie ondernomen wordt tegen dit soort broodfokkers en tegen dit soort dierenartsen.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door Dinky »

Wat fijn dat je serieus genomen wordt en ze er werk van maken :-D

Met Bo ook nog alles voorspoedig?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door sunny »

Had ook niet verwacht dat ik nog wat zou horen, dacht eigenlijk dat hij gewoon wilde checken of ik echt degene was die de melding had gemaakt! Was ook zeer geïnteresseerd in hoe het nu met Bo was! En tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, zou in de loop van volgende week terug gebeld worden!

Met Bo gaat het super!!! Eet goed, na overleg vandaag met de dierenarts mogen we weer gewoon voedsel gaan toevoegen en het nu Bo het werk laten doen, dus het verplichte power eten hoeft njet meer zolang hij zelf blijft eten :grin: :grin: :grin: wil nog steeds geen echt vast voedsel maar dat komt wel!
Voor de rest heerlijk actief,speels,schattig,snoezig en zo kan ik nog wel even door gaan :lol: :lol: :lol:
Ligt nu los te gaan in een lege doos met twee toiletrollen (geeft niet hoor, ligt voor weet ik veel hoeveel aan speeltjes op de grond :grin: ) samen met de vastgebonden veter vindt ie helemaal geweldig.
Denk dat we het ergste wel hebben gehad en dat het nu alleen maar beter met hem kan gaan :grin: :grin:

Groetjes Linda,Yuri en Bo
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door Adriana »

wat een avonturen en hardstikke goed dat jullie er werk van gemaakt hebben.
pluim voor de dierenbescherming, die snel in actie kwam.
en gelukkig gaat het goed met kleine Bo en die komt er wel. en heeft al jullie harten gestolen!
ja, een toiletrol met nog wat papier eraan is geweldig speelgoed en het personeel is er voor om de rotzooi op te ruimen, hihi..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door eveline1982 »

Fijn dat hij zo sterk is geworden dat de powerfood weg kan. Je kan het natvoet iets aanlengen met water en dan een prakje ervan maken, vaak eten ze dit sneller weg dan zonder. Ook krijgen ze dan extra vocht binnen :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Jantina
Panter
Panter
Berichten: 572
Lid geworden op: 01 jan 2009 16:36
Locatie: Putten

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door Jantina »

Super goede berichten wat betreft je melding. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit verder af gaat lopen!
De drie musketiers Quinn, Boaz en Olaf - 2014
In liefdevolle herinnering mijn stoere vent Luca- 2008-2014
en lieve, mooie Bella - 2009-2014
Plaats reactie