Bakjes of fontein?

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Bakjes of fontein?

Bericht door Adriana »

de bar-le-duc komt uit mijn fotoalbum en een paar berichten verder staat - ik deed op dat moment proefjes met allerlei varianten - afgekeurd!
hier gewoon Haags leidingwater. op het balkon staat een grote emmer met waterplant en deels schoon slootwater en regenwater en watervlooien en ook uit die emmer wordt regelmatig (bvk door Enzo) gedronken.
wat ik hier na een half jaar en drie waterbakken binnen en eentje buiten zie is dat ze alledrie een voorkeur hebben voor een bepaalde drinkbak dus staan er drie in mijn ook niet zo grote woonkamer want zo veel plaats nemen ze niet in!
en ik vind het geklater af en toe (tijdschakelaar..) wel een prettig geluid en als daar een katzel bij zit te slurpen is het helemaal top.. hihi!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
stervis
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jul 2012 09:48

Re: Bakjes of fontein?

Bericht door stervis »

Je hebt gelijk. Mijn appartement is helaas niet groter... maar ze lijken het prima met één fontein af te kunnen :)
Niki
Looney
Binky
Puff
Gebruikersavatar
stervis
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jul 2012 09:48

Re: Bakjes of fontein?

Bericht door stervis »

Je hebt gelijk. Mijn appartement is helaas niet groter... maar ze lijken het prima met één fontein af te kunnen :)
Niki
Looney
Binky
Puff
Gebruikersavatar
stervis
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jul 2012 09:48

Re: Bakjes of fontein?

Bericht door stervis »

Of water gesproken, gisteren is het aquarium geknapt.... 180 liter over de vloer, kat was kletsnat en vandaag is ie een beetje schor! Drinkt en eet verder nog prima, speels en actief.. even paar dagen aankijken!
Niki
Looney
Binky
Puff
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Bakjes of fontein?

Bericht door Leonie89 »

ahhhhh.. leven de vissen nog?
Gebruikersavatar
stervis
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jul 2012 09:48

Re: Bakjes of fontein?

Bericht door stervis »

Nope, die konden we nergens zo gauw kwijt..
Niki
Looney
Binky
Puff
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Bakjes of fontein?

Bericht door mittenslief »

ohhhh die van mij was eergister in de vijver gesprongen, tja achter de vliegjes aan he, ff snel onder de douche gezet maar heeft er niets aan over gehouden hoor
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gebruikersavatar
stervis
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 02 jul 2012 09:48

Re: Bakjes of fontein?

Bericht door stervis »

Mijn vader zei dat de kat een beetje nat was en mijn vader en kat zijn niet echt goede vrienden... dus dat was constant blazen en dan ook nog nat zijn... tjah dan wordt je wel schor.

Ik wacht het rustig af, hij gedraagt zich niet veel anders. Moet hem alleen nog even zien drinken... eten en spelen gaat prima.
Niki
Looney
Binky
Puff
Plaats reactie