Kattensnoepjes

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Kattensnoepjes

Bericht door Admin »

Onze katten krijgen eigenlijk geen snoepjes, maar wat ik doe is hun gewone droogbrokjes in een Tupperwarebeker doen en daaroverheen verpulver ik een stuk of 8 melkgistsnoepjes tussen 2 theelepeltjes. Dan flink schudden zodat alle brokjes een witte waas hebben. Ze zijn er dol op.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gebruikersavatar
Anne1988
Lynx
Lynx
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 mei 2010 20:28
Locatie: Hoofddorp

Re: Kattensnoepjes

Bericht door Anne1988 »

Kan ik mijn katten (3,5 maand) Hill's feline brokjes voor volwassenen (oral care en hairball control) als snoepje tussendoor geven?
-- Ayla 06-04-2010 -- Ik wou dat ik twee katjes was.
-- Nala 06-04-2010 -- Dan kon ik samen spelen.
Gebruikersavatar
zoet
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2010 20:10

Re: Kattensnoepjes

Bericht door zoet »

Hallo allemaal,
Ik geef onze kittens soms een paar brokjes van het "gewone" eten zeg maar. Als ze naar hun naam luisteren of zo, als beloning. Werkt prima.
groetjes Jessica
Prinses: geboren 09-09-2010
Isabel: geboren 09-09-2010
Thomas: september 1997 - mei 2010
Gebruikersavatar
loesjepoesje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jul 2010 11:56

Re: Kattensnoepjes

Bericht door loesjepoesje »

onze poes is gek op de kattensnoepjes van het Kruitvat. die zijn heel goedkoop en stinken enorm naar vis maar zij vindt ze heerlijk. verder is ze gek op kattenmelk. elke ochtend krijgt zij een bodempje...
Gebruikersavatar
Sannie_xx
Panter
Panter
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 aug 2009 11:11
Locatie: Utrecht

Re: Kattensnoepjes

Bericht door Sannie_xx »

Whiskas temptations, elk soort brokje van een onbekend merk, vitacraft sticks, stukjes rauwe kip, stukjes rauwe zalm..... mijn katjes zijn met veel tevreden. Snoepjes doet Mouse zelfs een beetje trucjes voor. Zooey vertikt het, maar daar is het een meid voor he ;P

Maar die zorgt ook zelf voor haar snoepjes; de motjes afpakken die Mouse heeft gevangen en vol grommende smaak opeten. En Mouse al zielig piepend terug naar waar hij de vorige had gevangen (ze pakte mijn mot! Is er nog eentje?).....
Felhestia
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jul 2010 16:17
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Kattensnoepjes

Bericht door Felhestia »

Ook bij de snoepjes probeer ik er zoveel mogelijk op te letten dat deze geen chemische anti-oxydaten, granen en suikers en dergelijke bevatten. Als snoepjes krijgen ze hier gedroogd vlees en laatst heb ik wat garnalen gegeven: ze vonden het héérlijk!
Nu moet ik wel zeggen dat ze zelden wat tussendoor krijgen, ze eten hier elke dag al érg lekker en snoepjes vind ik niet echt een meerwaarde hebben. ;-)

[youtube][/youtube]
Groetjes van Ester.
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Kattensnoepjes

Bericht door JLC »

Ze krijgen hier de snoepjes van Whiskas. Dat is echt snoepen voor ze.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Plaats reactie