eiwitten

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gebruikersavatar
mbloe
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 mar 2008 20:57

Re: eiwitten

Bericht door mbloe »

Hoi Sandra, :grin:

Goed dat je het even meldt! :eclap:
Ik ben nog steeds huiswerk aan het doen...
Op welke site had je dit gevonden als ik vragen mag??

Groetjes Mariska ;-)
Knuffel, Tosca, Drabber, Tarzan en Lapke
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: eiwitten

Bericht door Sandra W »

Het is altijd heel lastig om een kritische eter aan dieetvoer te krijgen. Ik weet er van helaas alles van, want het is bij mijn oude poesje onmogelijk gebleken. Zij stopte gewoon met eten tot ze bijna dood ging (dit kan soms al na 4 dagen!). Ik heb het dus maar, in overleg met de dierenarts, opgegeven en ze eet nu senior brokjes (ze lust helaas ook geen blikvoer), al moet ik er altijd bovenop blijven zitten om te zien of ze genoeg gegeten heeft. Het is dan ook een sprietje, maar ja, zo te zien heeft ze er verder nog een leuk leven en dat is ook wat waard, toch? Ik hoop dus dat je dieetvoer weet te vinden dat je kat wel met smaak wil eten, maar dwing je kat niet als het echt niet gaat lukken.

O ja, ik vergeet bijna antwoord op je vraag te geven :oops:: ik heb dit van de site van een dierenarts in Amsterdam aan de Overtoom gehaald. Ik mag hier helaas geen link zetten, maar er staan nog veel meer nuttige adviezen op, dus misschien kun je even googlen?

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: eiwitten

Bericht door Kattenbella »

Sandra, anders even een PB ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: eiwitten

Bericht door Sandra W »

Hahaha, dat had ook gekund, maar ik had al een flinke hint gegeven met "dierenarts" + "Overtoom" + "Amsterdam", hint, hint ;-).

groeten,
Sandra
Gesloten