Weerstandverhoger in pilvorm voor kitten

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Weerstandverhoger in pilvorm voor kitten

Bericht door Anne »

Ik heb vandaag maar voor de zekerheid nieuwe l-lysine besteld want wat ik in huis heb van Hummel* zal wel over de datum zijn
Ik heb het overgegoten in een ander potje en wel droog, goed afgesloten en koel bewaard maar je weet maar nooit
Ik heb zijn entingsboekje doorgenomen en hij is op 1-10 j.l ingeent met levend virus, nobivac tricat trio
Ook zie ik in het logboekje staan dat hij al 2x een luchtweginfectie heeft gehad en 1x verkouden is geweest in het gastgezin
Ik ben dus wel blij dat ik toch maar met l-lysine ga beginnen
Vanochtend ging het ingeven al een stuk makkelijker
Het gaat alweer een stuk beter gelukkig, geen gesnotter meer
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Weerstandverhoger in pilvorm voor kitten

Bericht door Anne »

Ik geef Hobbel (niesziekte) Joep (stugge vacht , altijd al gehad) en Bella (nierfalen)
nu ongeveer een anderhalve week biergisttabletten en ik moet zeggen dat ik bij Hobbel en Joep al verschil zie in de vacht. Die worden steeds zachter
Pluto durf ik het nog niet te geven, ik wil even afwachten wat de l-lysine voor hem doet
Hij heeft nog regelmatig snottebellen in zijn neus, maar verder geen vieze oogjes en geen echt genies
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie