Langetermijn opvang

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
kejareli
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2020 10:53

Langetermijn opvang

Bericht door kejareli »

hoi allemaal,

wij zitten met een probleem, we gaan voor een langere periode naar het buitenland (bijna 2 jaar) mijn tante zou voor de katten zorgen en deze in huis nemen, kat in het bakkie dachten we. nu is ze helaas opgenomen bij GGZ met spoed ivm psychische klachten. nu zijn wij dus per direct opzoek naar langdurige opvang of iemand die iemand kent.
het gat om twee ragdolls een mannetje en vrouwtje allebei geholpen schatten van beesten.
en nee we willen niet herplaatsten we zullen door het jaar heen ook op bezoek willen komen en goed contact blijven houden.
ik hoop dat iemand tips heeft want het is al over een maand :???: :(

groetjes baasje van demon en dawn
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Langetermijn opvang

Bericht door Anne »

he bah wat een vervelende situatie. Ik hoop heel erg dat jullie gauw wat anders vinden. Misschien instanties benaderen zoals de dierenbescherming, oppas Loek
https://huisoppas.nl/blog/2019/06/26/hu ... ppas-loek/
en zo zullen er nog wel meerdere zijn
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5045
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Langetermijn opvang

Bericht door Synemios »

Dat is wel een nare situatie,

Misschien eens bij haar informeren.

https://www.facebook.com/poezenwereld.vanwillemien.9

Ik weet dat zij ook voor langere termijn katten opvangt, en misschien kan zij je anders verder helpen. of wil je echt iemand aan huis?
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie