Nieuwe kitten erbij?

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Emmajoja
Poema
Poema
Berichten: 264
Lid geworden op: 20 sep 2018 20:02

Nieuwe kitten erbij?

Bericht door Emmajoja »

Hallo,
Tijdje niet gepost. Alles gaat nog steeds perfect met mijn twee meisjes. Die inmiddels alweer een jaartje oud zijn. Deze maand!

Ik zit er aan te denken om nog een kitten te nemen.

Hoe moet ik dit aanpakken?

Ik heb er al twee die kunnen goed samen. Is het dan wat makkelijker om een nieuwe kitten te introduceren? Hoe dit het beste te doen?

Alvast bedankt!

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

kittentjes

Re: Nieuwe kitten erbij?

Bericht door kittentjes »

Gewoon een kittentje halen en erbij zetten. Geeft even blazen en grommen maar meestal pakt het snel goed uit zeker omdat jouw katjes pas 1 jaar zijn. Ga lekker naar t asiel die zitten bomvol met kittens!

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Emmajoja
Poema
Poema
Berichten: 264
Lid geworden op: 20 sep 2018 20:02

Re: Nieuwe kitten erbij?

Bericht door Emmajoja »

Aah thanks! Dan ga ik dat proberen ben benieuwd. Spannend!

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9303
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe kitten erbij?

Bericht door castratenkoor »

Bij een kitten hoef je geen langzame introductie te doen. Die kun je er zo bij zetten. Meestal met een weekje grommen en blazen is het wel opgelost. Sommige tiepjes hebben iets langer nodig maar komt hier bij mij altijd goed in ieder geval. Ik heb 1 kater - Rik - Die langer nodig heeft, zeker een maand. Hij is dan ook heel boos op mij. Maar uiteindelijk snakt hij toch wel naar een partijtje knuffelen. Hij heeft nog nooit een kitten wat aangedaan.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Emmajoja
Poema
Poema
Berichten: 264
Lid geworden op: 20 sep 2018 20:02

Re: Nieuwe kitten erbij?

Bericht door Emmajoja »

Alright, de nieuwe kitten is er. Heel vriendelijk beesie. Zit geen kwaad in en is niet bang. Plopt zo bij je op schoot. Haha schattig beesie.

Maar goed Luna en Nova eerst blazen en grommen zoals voorspeld werd.

Op 't moment licht Nova alleen maar op de kast nors te kijken. Luna stapt ondertussen al weer wat rond de kamer, blaast soms. Dat wordt wel steeds minder.

Hoop dat Nova snel weer de oude is. Ik mis mijn kroel maatje nu al. Haha.

Nu denk ik natuurlijk dat 't nooit meer goed zal worden.. Maar 't heeft denk ik gewoon wat meer tijd nodig.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Plaats reactie