Ontzettende rui

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
kittentjes

Re: Ontzettende rui

Bericht door kittentjes »

Bij ons verharen ze nog steeds enorm bij jullie ook?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Kimm
Poema
Poema
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 okt 2015 16:55

Re: Ontzettende rui

Bericht door Kimm »

Jep hier ook!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Kim, en heel veel knuffeltjes van Moes en Mila
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Ontzettende rui

Bericht door nellebel »

Lijkt ietsje te minderen maar Gijs verliest nog ongeveer een compleet kitten aan haar per dag. We hebben afgesproken dat hij een eigen Mini stofzuiger krijgt en het zelf gaat bijhouden als het zo blijft. Gijs stemde tegen Guusje stemde voor. Ik o onthield mee van stemming want ik zag zijn trieste snoetje. Tja wat doe je dan. Zelf maar weer stofzuigen

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Kimm
Poema
Poema
Berichten: 356
Lid geworden op: 07 okt 2015 16:55

Re: Ontzettende rui

Bericht door Kimm »

Hahaha ik heb ook zo'n afspraak met Moes en Mila, dat ze zoveel rommel op de zolder mogen maken als ze willen, als ze het zelf maar opruimen. Helaas is dat tweede nog niet gebeurt..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Kim, en heel veel knuffeltjes van Moes en Mila
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Ontzettende rui

Bericht door nellebel »

herkenbaar he kim, en die van jou hebben ook zulke grote ogen die je niks kunt weigeren hahaha
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Ontzettende rui

Bericht door castratenkoor »

Nee opruimen heb ook ik ze helaas nog niet bij kunnen brengen.

Ik veeg elke dag de trappen en toch liggen ze altijd vol dotten haar. de ene kat verhaart veel erger dan de andere. Witte Luuk is het ergst hier, daarna de Bobo's. Als je ziet wat ik eruit kam zou je denken dat ze onderhand kaal moeten zijn.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Ontzettende rui

Bericht door nellebel »

Denk ik ook vaak Dinie. Vooral Gijs. Waar komt dat haar vandaan

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Roses85
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 jul 2017 17:55

Re: Ontzettende rui

Bericht door Roses85 »

Chelsea verhaart op dit moment ontzettend, bij Chloë valt het nog wel mee. Borstel ze allebei dagelijks, vinden ze heerlijk.
Chloë en Chelsea
21-11-2010/12-7-2010
kittentjes

Re: Ontzettende rui

Bericht door kittentjes »

Dat dat zo lang duurt dan he, heb ook konijnen daar stopt t op een gegeven moment wel. Je kunt precies zien hoever ze zijn aan het haar, althans bij de ene zie je dat goed de ander niet. Daar verschillen ze ook in zijn beide ander ras.
Gebruikersavatar
Kurgel
Poema
Poema
Berichten: 201
Lid geworden op: 07 mar 2017 11:20
Locatie: Utrecht

Re: Ontzettende rui

Bericht door Kurgel »

Ik heb 2 stofzuigers een voor boven en een voor beneden (zodat ik geen excuus heb om toch even extra te zuigen), een dyson kruimeldief en ik weet niet hoeveel statische doekjes, borstel de katten elke dag uit en nog stuift t momenteel echt alle kanten uit. Mijn mama wil nauwelijks langskomen in het ernstig verhaar seizoen omdat ze helemaal akelig wordt van kattehaar overal. En zo erg is het echt niet hoor, ik maak echt veel en vaak schoon, maar toch als je hier in huis gaat zitten heb je aan het eind van de dag altijd kattenhaar op je. Ik heb me daar maar mee verzoend en af en toe een kattenhaar in mijn eten, ach... ook hier stuift t haar als de temperaturen boven de 20 graden uitkomen.
Kim, Luna, (Bo, Stella ✝️), Zoe, Iris, Coco en Max
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =5&t=31511
Plaats reactie