bevalling na sterrilisatie! !!!

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Nou hier de niet zo leuke Update. Hij heeft gisteren avond zn 3e terugval gehad en balanceert nu op het randje. Hij is opgehaald Door de vrouw die hem al had gereserveerd. Ik ken haar, en ze heeft eerder een kitten zo gehad en die leeft nu nog en woont bij haar. Ze heeft er dus ervaring mee... ook heeft ze veel meer tijd voor hem dan ik vanaf morgen. Morgen gaat mn kerel weer aan het werk dus zou ik het moeten combineren met drie Kids. . De laatste dagen ben ik zo'n 8 uur per dag met tijger bezig geweest en ving mijn kerel de Kids op. Morgen lukt dat niet meer... zware beslissing maar voor hem de beste kans op dit moment. Haar poes heeft hem meteen geaccepteerd en schoongelikt zij heeft dat vorige kitten van die vrouw ook verder op gevoed en zoals het er naar uit ziet zal ze ook tijgers tweede mama worden. ..
Dorien66

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Dorien66 »

Oef, dat is spannend!!!
Gebruikersavatar
Rvdv_91
Huiskat
Huiskat
Berichten: 87
Lid geworden op: 11 feb 2016 12:08
Locatie: Een, Drenthe

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Rvdv_91 »

Oef, sterkte!! Heel veel beterschap voor het ventje!
Liefs, Renate.
Woef van onze pup Skye (0)

Voor altijd in ons hart: ons allerliefste Snickers & Bounty en ieniemienie Twix.
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7658
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Rik »

Wel fijn voor hem dat hij de volle aandacht blijft houden. Er wordt dus alles aan gedaan om hem erdoorheen te helpen. Hopelijk is dat voldoende en vecht hij zich door deze moeilijke tijd heen.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Ja dat hopen wij dus ook... kreeg net het bericht dat ie weer iets levendig begint te worden maar zn ademhaling is heel onregelmatig... afwachten dus
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Dinky »

Verstandige keuze ook al lijkt het me moeilijk om tijgertje uit handen te moeten geven. Mooi om te lezen dat hij gelijk is opgenomen door de poes van die mevrouw :-)
Duidelijk dat het tijgertje aan zorg niet ontbreekt. Duimen draaien dat hij er doorheen knokt!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Ik krijg net bericht dat de kleine is overleden. Hij stopte ineens met adem halen :( ...*** gevoel maar hij heeft nu rust...
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7658
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Rik »

O, wat sneu. Hij heeft gevochten voor wat hij waard was maar heeft nu inderdaad rust. Sterkte. Slaap zacht tijger.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Dinky »

Wat een enorm spijtig bericht dat tijger zich er toch niet door heeft weten te knokken :-(
Aan goede zorgen heeft het hem in zijn korte leventje in ieder geval niet ontbroken!
Veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Je hebt hem de maximale kansen gegeven in ieder geval.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Toen ik hem gisteren zag haf ik me er al op voorbereid. Gisteren al afscheid genomen met een hoop gejank.. Ooh bah ik kan daar echt niet tegen hoor! Maar inderdaad ik heb alles uit de kast gehaald om hem te laten leven dus daar voel ik me niet schuldig over... morgen word ie begraven naast een overleden kat van die meid. Ze had al een foto gestuurd van die plek. Mooier kan ie het niet krijgen ♡
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Omnia »

Slaap zacht kleine Tijger, straks mag je spelen op de regenboog....

Veel sterkte allemaal met het verlies van het kleine ventje..
Dorien66

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door Dorien66 »

Ah nee hè! Wat jammer nou! Sterkte meid, en ook voor die mevrouw...
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Dank jullie wel allemaal! Diva en haar broer doen het heel goed gelukkig. Ze zijn al zo aan me gewend met de voeding dat zodra ze mij zien ze allebei heel hard gaan miauwen. Dus daar hou ik me op het moment maar mee bezig...poes wast ze en ze wil ze wel aanleggen alleen komt er dus niks uit. Dat heb ik ook lopen peilen aan de hand van de buikjes bij de voedingen. Dus ik denk dat poes haar laatste zoogtepel ook niet meer melk geeft. Nja met die twee komt het wel goed :)
kittentjes

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door kittentjes »

Wat een naar bericht zeg, sterkte.
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: bevalling na sterrilisatie! !!!

Bericht door sharon03 »

Dit is fluffy :p het katertje uit poes dr nest :) ... Zo grappig ze weten dat ze van mij eten krijgen dus zodra ze de kans krijgen heb ik ze achter me aan hobbelen

Afbeelding
Plaats reactie