Kat buiten, hoe?

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Gebruikersavatar
Ilovesiamesecats
Panter
Panter
Berichten: 553
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:00

Re: Kat buiten, hoe?

Bericht door Ilovesiamesecats »

Hihi zie het zo voor me ;-)
Ik heb nu een bak water buiten staan, ze drinken een heel stuk beter moet ik zeggen. Als ze maar het idee hebben dat het apart is :edance:
Wat ik me vanmiddag besefte was dat ze nu geleerd hebben om echt buiten te zijn. Het is vanzelfsprekend geworden, ze komen lekker bij me liggen, zijn meer helemaal ontspannen net als binnen. Zo grappig dat ik me dat ineens realiseerde!!

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9337
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kat buiten, hoe?

Bericht door castratenkoor »

Heerlijk toch? Met zo'n veilige omheinde tuin. Genieten van het buitenleven zonder de gevaren van loslopen!
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Livewithlouis
Poema
Poema
Berichten: 200
Lid geworden op: 28 mar 2012 10:11

Re: Kat buiten, hoe?

Bericht door Livewithlouis »

Ja echt ideaal zo'n tuin!
Gebruikersavatar
Flo_o
Poema
Poema
Berichten: 256
Lid geworden op: 19 mei 2010 19:00
Locatie: Weert

Re: Kat buiten, hoe?

Bericht door Flo_o »

Het is inderdaad heerlijk als katten zich buiten kunnen ontspannen. Ik merk al een paar weken dat Lynn weer heeeel erg graag naar buiten wil (op het balkon). Ze zit regelmatig voor de deur te wachten haha. Vorig jaar in de zomer heeft ze daar vaker gelegen en dat vond ze heerlijk! Nu hebben we toch besloten om het balkon af te zetten met een net, ook van nettenlijn. Het is nog niet helemaal af maar als het zover is dan laat ik foto's zien. Wel jammer dat we zwart net hebben en een wit huis aan de overkant dus het valt echt op haha, maar ja veiligheid boven alles he...
Plaats reactie