Geurtje

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
fluttertje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 dec 2005 23:23
Locatie: Den Haag

Geurtje

Bericht door fluttertje »

Ik heb sinds gister een kitten van 7 weken. Ze is echt een schatje en speelt, eet en slaapt goed! Nou ruik ik af en toe een poeplucht om haar heen, ik weet dat katten ook kunnen winden maar toch vind ik het een beetje raar. Haar anus is ook een beetje opgezet, maar ik weet niet of dit normaal is. Weet iemand hier iets over? Volgens mij heeft ze geen pijn en ze heeft wel al gepoept.
Gebruikersavatar
sandra
Lynx
Lynx
Berichten: 160
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:47
Locatie: omgeving Leiden
Contacteer:

Bericht door sandra »

Hey Fluttertje,

Dit doet me denken aan verstopte anaalklieren... lees hier meer. Als je daar geen antwoord vind op je vraag kun je je vraag daar bij aansluiten. Succes!
Groetjes Sandra,
een pootje van Roos
Gebruikersavatar
fluttertje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 dec 2005 23:23
Locatie: Den Haag

Bericht door fluttertje »

Hoi,

Ik ben gister even met Guusje, want zo heet ze, naar de da geweest om haar na te laten kijken en er niks aan de hand! Hij dacht dat ze nog niet ontwormd was dus heeft haar een pilletje gegeven, en het luchtje wat we af en toe ruiken kan gewoon door haar eten komen. Dus ik ben wel opgelucht! in ieder geval bedankt voor het antwoord!
Gebruikersavatar
naomie120
Lynx
Lynx
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 aug 2004 12:38
Locatie: amsterdam

Bericht door naomie120 »

Kleine katjes kunnen ontzettend vies stinken (mooi contrast met het schattige fluffy uiterlijk), volgens mij omdat hun darmpjes nog moeten wennen aan het eten. Gaat wel weer over hoor..... behalve een enkele scheet zo nu en dan :twisted:
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Anaalklieren ruiken echt heel anders dan een poepluchtje 8-)
Fijn dat het alleen wormpjes waren.
Gebruikersavatar
Lies77
Poema
Poema
Berichten: 222
Lid geworden op: 17 mar 2006 16:55
Locatie: Kalmthout
Contacteer:

Stinkend achterste

Bericht door Lies77 »

Weten jullie toevallig of het normaal is dat het achterste van Woefie stinkt. Musti heeft dit niet. Heb eergisteren wel koorts gemeten bij Woefie omdat die heel erg lusteloos was en warm aanvoelde. Maar omdat ze zo fel uithaald naar Musti als hij haar benaderd (vooral als hij vanachter wil snuffelen) toch maar eens gekeken of er mss een wondje was. Niets gezien behalve een klein lichtbruin bolletje. Eitje van een worm....??? Ze zijn wel alletwee in mei nog ontwormd.
Gebruikersavatar
Lies77
Poema
Poema
Berichten: 222
Lid geworden op: 17 mar 2006 16:55
Locatie: Kalmthout
Contacteer:

Bericht door Lies77 »

nog eens gesnuffeld daarjuist en niets meer geroken. Mss eentje laten vliegen...
Gebruikersavatar
banoentje
Lynx
Lynx
Berichten: 157
Lid geworden op: 24 jan 2007 12:32
Locatie: Kapellen (België)

Bericht door banoentje »

Katten kunnen flinke scheetjes laten hoor!! :lol:

Groetjes Kathy en Kimba
Gesloten