Suf na inenting.
Suf na inenting.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kon geen topic hier over vinden mocht die er al wel zijn, sorry.
Ik heb Nanna en Odin net laten inenten en Odin is nu hardstikke suf.
Is dit normaal of herkent iemand dit?
Ik maak me echt erg veel zorgen ook omdat hij al niet helemaal lekker was.
Ik heb Nanna en Odin net laten inenten en Odin is nu hardstikke suf.
Is dit normaal of herkent iemand dit?
Ik maak me echt erg veel zorgen ook omdat hij al niet helemaal lekker was.
Groetjes van Doryn and Cats.
Ik had hier opvangkittens die niet fit waren, de Da heeft ze goed onderzocht, en niet geent met levende entvloeistof, want hij zei dat kittens daar altijd heftig op reageren.
Na de levende enting, en toen waren ze wel gezond, waren ze inderdaad een avondje "hangerig".
Het katten lijfje gaat toch in verzet tegen dat vreemde spul, zo is het eigenlijk ook altijd met kleine kinderen die vaak na een enting wat koorts krijgen.
Ik hoop dat ze snel opknappen.
Na de levende enting, en toen waren ze wel gezond, waren ze inderdaad een avondje "hangerig".
Het katten lijfje gaat toch in verzet tegen dat vreemde spul, zo is het eigenlijk ook altijd met kleine kinderen die vaak na een enting wat koorts krijgen.
Ik hoop dat ze snel opknappen.
Mensen ellende is erg. Dieren ellende nog erger, het wordt veroorzaakt door ellendige mensen!
-
- Kitten
mijn kater was na zijn laatste inenting (+chip) ook een beetje suf, na een dutje stond ie op en keek ie helemaal scheel. Ik was natuurlijk heel bezorgd maar na even aaien keek ie weer recht. De rest van de dag ook gelukkig, twas even schrikken maar niks aan de hand. De dierenarts had gezegd dat suf zijn mocht zolang ie maar niet ziek was en dat was ie niet.
groetjes Marjoleine
groetjes Marjoleine
Ik heb Tim gister in laten enten en vandaag ziek
Normaal rent hij 's morgens mee, vandaag liep hij wel, maar ging daarna suf voor zich uit zitten kijken. Toen ik weg ging is hij bij mijn vriend op bed gaan liggen. Normaal is hij niet te houden 's morgens.
Maargoed, mijn vriend is nu met hem naar de da.
Ik maak me zo'n zorgen!

Normaal rent hij 's morgens mee, vandaag liep hij wel, maar ging daarna suf voor zich uit zitten kijken. Toen ik weg ging is hij bij mijn vriend op bed gaan liggen. Normaal is hij niet te houden 's morgens.
Maargoed, mijn vriend is nu met hem naar de da.
Ik maak me zo'n zorgen!
- veronikske
- Panter
Hoi allemaal, ben erg geschrokken en ongerust, mag binnen een hakf uurtje naar de DA.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, niet bij mijn honden die ik vroeger had, en ook niet bij mijn katten. De DA zei aan de telefoon dat het wel niet zo erg zou zijn, maar hij ziet er verdorie erg ziek uit, en hij is nog zo klein.
Hij heeft 39,7 koorts, en overgeven, als ik hem water in z'n bekkie druppel, gaat hij acuut braken...
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, niet bij mijn honden die ik vroeger had, en ook niet bij mijn katten. De DA zei aan de telefoon dat het wel niet zo erg zou zijn, maar hij ziet er verdorie erg ziek uit, en hij is nog zo klein.
Hij heeft 39,7 koorts, en overgeven, als ik hem water in z'n bekkie druppel, gaat hij acuut braken...
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Dan moet je absoluut naar de dierenarts veronikske, daar kan hij een tegenprik krijgen.
Missy had ook een ent-reactie maar die kon ik zelf vocht toedienen,wat ze ook binnenhield gelukkig anders had ik ook terug gemoeten.
De rest zal je wel al gelezen hebben in mn pb, sorry meid ik was bezig op een andere site vandaar mn late antwoord.
Dan zie je de pop-up niet
Missy had ook een ent-reactie maar die kon ik zelf vocht toedienen,wat ze ook binnenhield gelukkig anders had ik ook terug gemoeten.
De rest zal je wel al gelezen hebben in mn pb, sorry meid ik was bezig op een andere site vandaar mn late antwoord.
Dan zie je de pop-up niet

The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
- veronikske
- Panter