blazen bij spelen?
blazen bij spelen?
Mickey is ondertussen al bijna een jaar, maar heeft pas het echte blazen ondekt en doet dit ook te pas en te onpas; ze probeert het uit op de andere kat of als ze ergens van schrikt bijvoorbeeld.
Ze doet dit ook tijdens het spelen. Is ze het dan echt zat of probeert ze haar technieken uit? Ze is altijd weggelopen als ze het zat was en ook nu, als ze begint te blazen en ik ga door, blijft het bij spelen (niet agressief ofzo) totdat ze wegloopt en het dus zat is.
Ze doet dit ook tijdens het spelen. Is ze het dan echt zat of probeert ze haar technieken uit? Ze is altijd weggelopen als ze het zat was en ook nu, als ze begint te blazen en ik ga door, blijft het bij spelen (niet agressief ofzo) totdat ze wegloopt en het dus zat is.
Nou bij mij is Xandor eigenlijk de enige die blaast ter waarschuwing en hij zal dan ook niks doen tegen ons (wel tegen de andere katten) maar het is wel duidelijk dat hij er niet van gediend is en met rust gelaten wil worden. Hij doet het vooral als bezoek hem aan wil halen omdat hij dan bang is, te bang om daadwerkelijk te slaan als ze hem aanhalen maar hij laat het dus wel merken. Ik denk dat je het gewoon moet respecteren en haar met rust moet laten. Als het alleen maar uitproberen is zal het snel genoeg stoppen omdat ze dan niet wil dat je stopt met spelen.
groetjes Sharon
Pitou blaast ook wel af en toe als we met haar spelen, maar als we dan stoppen (want waarschuwing inderdaad) dan komt ze gelijk weer af en wil ze verder spelen. Misschien kan het ook een beetje uitdagen zijn? Zoiets van kom maar op, ik krijg je toch wel.
freija
freija
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Een kat blaast niet zomaar.Ik merk het als ik mijn langharen kam.
Als ze er echt genoeg van hebben beginnen ze eerst zacht te
grommen en als ik dan niet ophou met kammen beginnen ze te
blazen. Ik ben dan we zo verstandig om op te houden. Ze zullen niet
vlug krabben, maar ik laat het ook niet zo ver komen.
Alma
Als ze er echt genoeg van hebben beginnen ze eerst zacht te
grommen en als ik dan niet ophou met kammen beginnen ze te
blazen. Ik ben dan we zo verstandig om op te houden. Ze zullen niet
vlug krabben, maar ik laat het ook niet zo ver komen.
Alma

De poezen,Ashley,Shanna,Pearley,Zenith,
Cosmo en Griffin en Landseer E.C.T. Caya
Cosmo en Griffin en Landseer E.C.T. Caya
Zojuist ben ik me helemaal de klaplazarus geschrokken! Gert is met de katten aan het spelen met die vishengel van Whiskas (vinden ze helemaal het einde). Bo grijpt het visje en begint me daar te blazen, niet normaal meer! Hij stikte er zelf zowat in. Maar hij wil wel spelen en gaat gewoon door. Waarom deed hij dit nou? Ze blazen hier nooit, ik had het ook nog nooit gehoord, dus ik schrok er echt van.