Jullie zullen misschien denken, waar maak je je druk om, maar Luna is lang niet meer zo opdringerig als vroeger en dat vind ik jammer. Hoewel sommige mensen dat opdringerige van haar irritant vonden, vond ik het juist wel grappig en het hoorde gewoon bij haar.
Wat ze dus vroeger deed was mij de hele tijd achterna lopen, heel veel mauwen en gewoon veel aandacht vragen. De laatste tijd hoor ik haar nooit meer mauwen! En ze vindt het wel lekker als ik haar kom aaien en knuffelen, maar ze komt er niet zelf meer om vragen!
Ik vind dit zo raar.
Ze is niet ziek. Ze eet, drinkt, poept en plast goed en ze is overdag heel actief.
Het zou te maken kunnen hebben met de komst van Flanna, maar die twee kunnen heel goed samen opschieten en hoewel Flanna ook heel aanwezig is, is er nog wel ruimte voor Luna (en Minerva).
Een ander ding waar het mee te maken zou kunnen hebben, is dat ze tegenwoordig veel meer buiten komt dan vroeger, omdat we nu in zo'n veilige buurt wonen.
Sorry voor het hele verhaal. Ik zat me gewoon af te vragen hoe het toch kan dat ze zo veranderd is en wie weet herkent iemand van jullie dit.
Bij de dierenarts kan ik toch moeilijk aan komen met "Luna is niet meer opdringerig. Wat te doen?"