Kat loopt mee
Kat loopt mee
Hallo Allemaal!
Ik heb een probleem. Omdat ik sinds een tijdje in een rolstoel zit moeten ik en mijn moeder lopend ergens heen. De laatste paar weken loopt elke keer de kleine kat mee. Dan moeten we dus weer terug om haar binnen te zetten. Als we boodschappen gaan doen is dat niet zo erg maar als we naar de stad gaan vind ik dat vervelender.
Is er een manier om haar aan te leren dat ze niet mee kan lopen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om elke keer weer terug te moeten en haar, tegen haar zin, naar binnen te doen. Ik vind het zo zielig zeker met dit mooie weer.
Weet iemand iets?
Bedankt!
Ik heb een probleem. Omdat ik sinds een tijdje in een rolstoel zit moeten ik en mijn moeder lopend ergens heen. De laatste paar weken loopt elke keer de kleine kat mee. Dan moeten we dus weer terug om haar binnen te zetten. Als we boodschappen gaan doen is dat niet zo erg maar als we naar de stad gaan vind ik dat vervelender.
Is er een manier om haar aan te leren dat ze niet mee kan lopen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om elke keer weer terug te moeten en haar, tegen haar zin, naar binnen te doen. Ik vind het zo zielig zeker met dit mooie weer.
Weet iemand iets?
Bedankt!
Hallo Erica,
Kun je de kat geen tuigje omdoen en dan gewoon meenemen naar de stad? Dan kan er niets gebeuren, hoef je haar niet terug te brengen en je hebt gegarandeerd bekijks
Wij hadden vroeger ook een meeloop-kat en bij collectes haalden we heel veel geld op! Hij stopte altijd bij de grote weg en wachtte daar tot we terugkwamen uit de stad. Ik heb er erg van genoten
Kun je de kat geen tuigje omdoen en dan gewoon meenemen naar de stad? Dan kan er niets gebeuren, hoef je haar niet terug te brengen en je hebt gegarandeerd bekijks

Wij hadden vroeger ook een meeloop-kat en bij collectes haalden we heel veel geld op! Hij stopte altijd bij de grote weg en wachtte daar tot we terugkwamen uit de stad. Ik heb er erg van genoten

Ach wat lief! Maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen zou maken als ze mee de stad in zou gaan. Daarom lijkt me het idee van Emma ook wel wat. Zo'n tuigje omdoen en dan kan ie gewoon bij je blijven en op je schoot liggen.
Joppie dat lijkt me ook wel een kapoentje dan, zo rennen als je hem in het oog krijgt.
Joppie dat lijkt me ook wel een kapoentje dan, zo rennen als je hem in het oog krijgt.
Groetjes Angie 
Piekeren neemt zorgen voor morgen niet weg, het neemt alleen je krachten weg v vandaag.

Piekeren neemt zorgen voor morgen niet weg, het neemt alleen je krachten weg v vandaag.
Mijn ouders hebben een poes, Asrael genaamd, die echt een 'papa's kindje' is. Ze loopt mijn vader werkelijk overal achterna, bijvoorbeeld als hij een brief op de bus moet doen. Het is zelfs zo dat ze vaak 's-avonds pap gaat halen of hij mee gaat wandelen!!! Omdat ze naast een basisschool wonen, gaat hij dan met haar spelen op de speelplaats. Asrael klimt dan overal in... soms denk ik dat hij toe is aan een kleinkind... 

Een tuigje leverd denk ik inderdaad het minste gevaar op voor de kat. Ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat hij mee de stad in loopt, maarja, katten zijn nou eenmaal eigenwijs en luisteren echt niet als je ze terug stuurt. Wel leuk dat 'ie dat doet, gelukkig blijven die van mij wel in de buurt van ons huis. Er is wel een buurtkat die er niet over twijfelt om met me mee te gaan naar de stad, maarja, beetje raar om de kat van een ander aan een tuigje te doen.
Groetjes Nanet.
Groetjes Nanet.
Hallo,
Ik heb het haar ondertussen al afgeleerd. Ze leert gelukkig nogal snel.
In een tuigje meenemen vind ik eigenlijk een zeer zinloos iets. Ik zit echt niet te wachten op nog meer bekijks, maar dat terzijde.
Ze loopt nu nog een stukje mee, staat dan nog te roepen maar draait vervolgens om en loopt weer terug naar huis.
Dus dat is ook weer opgelost.
Ik heb het haar ondertussen al afgeleerd. Ze leert gelukkig nogal snel.
In een tuigje meenemen vind ik eigenlijk een zeer zinloos iets. Ik zit echt niet te wachten op nog meer bekijks, maar dat terzijde.
Ze loopt nu nog een stukje mee, staat dan nog te roepen maar draait vervolgens om en loopt weer terug naar huis.
Dus dat is ook weer opgelost.
- annastasia
- Huiskat
- Contacteer: