1 v onze katjes is verschoten toen ze al stelend betrapt was op hotdogs eten samen met haar zus op het aanrecht en is abnormaal in paniek neergekomen.
Naar het schijnt eerst op het achterwerk gevallen en dan op haar buik.
Nu doet ze een uur niks anders dan blazen en grommen naar ons en haar zus.
Ze kan nog zelf op klimpalen springen en lijkt normaal te stappen.
Bij opheffen blaast ze als we achter de voorpoten nemen.
Het zusje durft terug bij ons te liggen.
Het gevallen katje niet: we wilden haar comfortabel maken en dekentje en donut kussen tussen ons in maar ze verkiest blazen en krabpaal liggen...
Is ze onder de indruk of kan het dat ze pijn heeft?
De rugharen blijven overeind staan zelfs als kijkt ze naar buiten.
Update: we hebben haar vers water en een halve portie licht gi voer gegeven en v de paal geheven om te laten eten. Heeft alles rustig opgegeten en wat water gedronken. Konden haar aanraken tijdens eten ze toonde geen tekenen v pijn.
Mss neemt ze toch haar zusje het voorval kwalijk.
Morgen toch een checkup DA
Agressief gedrag na val tov ons en zusje
Re: Agressief gedrag na val tov ons en zusje
Tel contact opgenomen met DA. Die raadde aan niet nodig om af te komen zolang ze eet, drinkt, beweegt en op de bak gaat aangezien ze al gegeten, gedronken en regelmatig op haar paaltje gesprongen was.
Het agressief gedrag persisteert tot nu toe.
Naar mij toe is het afgenomen, mijn partner en haar zus blaast ze nog constant uit maar ze laat zich wel aaien door mijn partner.
Het agressief gedrag persisteert tot nu toe.
Naar mij toe is het afgenomen, mijn partner en haar zus blaast ze nog constant uit maar ze laat zich wel aaien door mijn partner.
Re: Agressief gedrag na val tov ons en zusje
ze is gewoon flink geschrokken, en dat heeft tijd nodig. en het is soms lastig om na te gaan aan wie ze dat nu linkt. kan aan haar zusje zijn, aan je partner, aan jou. kan aan meerderen zijn. met tijd en rustig aan doen, haar rustig benaderen gaat dit wel weer over. niets forceren, laar haar weer naar jullie toekomen. wel verstandig dat je hebt overleg met de arts. en ben je er ook bewust van dat je nu ook anders reageert op haar, want je houdt haar extra inde gaten, en ook dat merkt ze, en kan ze dus anders/ raar vinden.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie