Ik ken je probleem
Ik heb er zelf ook veel moeite meegehad, om mn ukken naar buiten te laten..
Op den duur (toen ik alleen maar middagen werkte) mochten de jongens naar buiten, en konden via t luik er weer in..
Toen kregen we Xonya die of in de bench buiten mocht, of aan een tuigje, en op een gegeven moment heeft kees haar losgelaten toen ik er niet was, waar ik eerst erg kwaad om was, maar het ging erg goed, ze kuierde achter de jongens aan, en als ze te ver gingen schoot ze naar binnen om daar te gaan spelen,..
K heb ze nu alweer een poos binnen, xonya moest gesteriliseerd worden, want ze was een half jaar en kittens willen we niet, dus dan maar alledrie binnen..
Nu vind ik t te koud + dat ons magneetluik nog overgezet moet worden (we zijn begin januari verhuisd), dus ze moeten ze nog een tijdje binnen..
Ik denk dat ik t dadelijk ook weer eng vind, maar als ze t eenmaal gewend zijn, blijft t ze trekken, en als ik zie hoe veel plezier ze hier hebben tijdens t buiten spelen, wie ben ik om ze dat plezier te ontnemen, en ze alsnog binnen te houden..
k zou t gewoon proberen, en gaat t niet dan zal ze zich aan moeten passen aan t binnen zijn..