Vragenlijst vernieuwde duurzame kattenkam en maak kans op een chocoladereep!
-
- Kitten
Vragenlijst vernieuwde duurzame kattenkam en maak kans op een chocoladereep!
Vul de vragenlijst in en maak kans op een Milka chocoladereep!
Mijn naam is Maud en ik ben student Industrieel product ontwerper. Voor mijn afstudeerproject moet ik een product bedenken die in het teken van duurzaamheid staat. Voor dit project heb ik een duurzame kattenkam bedacht waarbij uw kat het prettig vind om geborsteld te worden. Zelf loop ik namelijk vaak ertegenop dat mijn kat niet alle kammen prettig vind of een kam te veel haren uittrekt.
Voor dit project moet ik een vragenlijst maken om daaruit een product te ontwerpen. Hiervoor heb ik een enquête gemaakt. De link vindt u onder in het bericht. Het kost minder dan 2 minuten om hem in te vullen.
Alvast bedankt voor uw hulp:)
https://forms.office.com/Pages/Response ... dLWFhHSC4u
Mijn naam is Maud en ik ben student Industrieel product ontwerper. Voor mijn afstudeerproject moet ik een product bedenken die in het teken van duurzaamheid staat. Voor dit project heb ik een duurzame kattenkam bedacht waarbij uw kat het prettig vind om geborsteld te worden. Zelf loop ik namelijk vaak ertegenop dat mijn kat niet alle kammen prettig vind of een kam te veel haren uittrekt.
Voor dit project moet ik een vragenlijst maken om daaruit een product te ontwerpen. Hiervoor heb ik een enquête gemaakt. De link vindt u onder in het bericht. Het kost minder dan 2 minuten om hem in te vullen.
Alvast bedankt voor uw hulp:)
https://forms.office.com/Pages/Response ... dLWFhHSC4u
Re: Vragenlijst vernieuwde duurzame kattenkam en maak kans op een chocoladereep!
Ik zou je best willen helpen, maar geen kat is hetzelfde. Dus...hoe kan je dan 1 kam/borstel ontwerpen die geschikt is voor alle katten en kattenvachten?
Mijn kat is makkelijk, die vindt elke aanraking prettig, dus hem zal het een zorg zijn welke kleur, welk materiaal en waar het geproduceerd is.
Ik snap niet hoe een kam of borstel duurzamer kan worden dan het al is.
Zelf gebruik ik voor mijn haardos al 30 jaar dezelfde borstel en kam...
Maar ik heb de enquête ingevuld hoor
(Ik zou wel veel belangstelling hebben voor een duurzame krabpaal trouwens
)
Mijn kat is makkelijk, die vindt elke aanraking prettig, dus hem zal het een zorg zijn welke kleur, welk materiaal en waar het geproduceerd is.
Ik snap niet hoe een kam of borstel duurzamer kan worden dan het al is.
Zelf gebruik ik voor mijn haardos al 30 jaar dezelfde borstel en kam...
Maar ik heb de enquête ingevuld hoor
(Ik zou wel veel belangstelling hebben voor een duurzame krabpaal trouwens

Laatst gewijzigd door Asse-Poes op 15 jun 2024 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
Re: Vragenlijst vernieuwde duurzame kattenkam en maak kans op een chocoladereep!
Ik kom niet verder dan leeftijd. Waarschijnlijk val ik buiten de doelgroep.
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Ik mag geen chocola, want gestopt met roken. Kan de vragenlijst helaas niet invullen 
Cats choose us; we don't own them. (Kristin Cast)
Groetjes van Mina, Miyuki en Sookie
Groetjes van Mina, Miyuki en Sookie
ik moet streng zijn voor mezelf, dus hier ook geen (oh zo lekkere) Milka reep. Of zou Maud em willen bewaren tot ik 5 kg kwijt ben?
@Annet :

@Olga: als ik 65+ invul, mag ik wel naar de volgende vraag

@Annet :

@Olga: als ik 65+ invul, mag ik wel naar de volgende vraag

en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
Het zal wel een hikje in het systeem zijn geweest, ik heb nu alles kunnen invullen. Mocht ik die Milka-reep ontvangen, dan zet ik 'm hier te koop tegen een gigantisch bedrag (grapje, grapje)
, want ik heb sinds dochter A in CH is geweest een enorme voorraad. En eerlijk gezegd zijn dat zo veel jammy-varianten dat ik het wel prima vind.

The catter the better!
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Kan niet tegen (normale) chocolade en wil mijn volledige gegevens niet invullen, dus dan maar niet. En zoals eerder gezegd, geen vacht is hetzelfde DE ideale kattenkam bestaat simpelweg niet. Ik heb altijd een metalen kam naast mijn luie stoel.
Wie bij me komt liggen wordt gekamd.
Wie bij me komt liggen wordt gekamd.
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Even kan ik niet inschatten of we het over kammen/borstelen hebben of over de vraag van de TS: ik hoeft het containertje met kattenspulletjes maar tevoorschijn te halen of ze zitten allebei onder ons bed. En ze verliezen zo onvoorstelbaar veel haar in deze tijd van het jaar (wat ik snap).
Ik heb een beetje spijt van het invullen van mijn gegevens. TS: Wil je even laten weten hoe veilig die zijn?
Dank!
Ik heb een beetje spijt van het invullen van mijn gegevens. TS: Wil je even laten weten hoe veilig die zijn?
Dank!
The catter the better!
Wanneer je op de link klikt staat onderaan de pagina o.a. de privacy policy van Microsoft
Ik ben enorm goed in half lezen, dankjewel!Dinky schreef: 16 jun 2024 15:58 Wanneer je op de link klikt staat onderaan de pagina o.a. de privacy policy van Microsoft

The catter the better!
Ik heb simpelweg geen privégegevens ingevuld. Dat hoefde ook niet (is alleen voor de hebberige forummers die de overheerlijke Milka reep willen hebben
en/of de voortgang van het project willen volgen)
Maud kan mij -als ze dat wil- bereiken via Asse-Poes op de kattensite.
Iets met mosterd en maaltijd: de snoepkousen kunnen voor dit geval een apart Gmailadres aanmaken.
Heb ik ook en gebruik ik voor allerlei niet belangrijke dingen (overnachtingshotel, eenmalige acties etc etc).

Maud kan mij -als ze dat wil- bereiken via Asse-Poes op de kattensite.
Iets met mosterd en maaltijd: de snoepkousen kunnen voor dit geval een apart Gmailadres aanmaken.
Heb ik ook en gebruik ik voor allerlei niet belangrijke dingen (overnachtingshotel, eenmalige acties etc etc).
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
Heb een pb gestuurd naar de ts, hopelijk lees zij/hij mee.
Trouwens, wat is er overheerlijk aan die repen? Ik houd van chocola, maar ik ken betere
... enz. Sorry!
Trouwens, wat is er overheerlijk aan die repen? Ik houd van chocola, maar ik ken betere
... enz. Sorry!
The catter the better!