Vragenlijst vernieuwde duurzame kattenkam en maak kans op een chocoladereep!
-
- Kitten
Vragenlijst vernieuwde duurzame kattenkam en maak kans op een chocoladereep!
Vul de vragenlijst in en maak kans op een Milka chocoladereep!
Mijn naam is Maud en ik ben student Industrieel product ontwerper. Voor mijn afstudeerproject moet ik een product bedenken die in het teken van duurzaamheid staat. Voor dit project heb ik een duurzame kattenkam bedacht waarbij uw kat het prettig vind om geborsteld te worden. Zelf loop ik namelijk vaak ertegenop dat mijn kat niet alle kammen prettig vind of een kam te veel haren uittrekt.
Voor dit project moet ik een vragenlijst maken om daaruit een product te ontwerpen. Hiervoor heb ik een enquête gemaakt. De link vindt u onder in het bericht. Het kost minder dan 2 minuten om hem in te vullen.
Alvast bedankt voor uw hulp:)
https://forms.office.com/Pages/Response ... dLWFhHSC4u
Mijn naam is Maud en ik ben student Industrieel product ontwerper. Voor mijn afstudeerproject moet ik een product bedenken die in het teken van duurzaamheid staat. Voor dit project heb ik een duurzame kattenkam bedacht waarbij uw kat het prettig vind om geborsteld te worden. Zelf loop ik namelijk vaak ertegenop dat mijn kat niet alle kammen prettig vind of een kam te veel haren uittrekt.
Voor dit project moet ik een vragenlijst maken om daaruit een product te ontwerpen. Hiervoor heb ik een enquête gemaakt. De link vindt u onder in het bericht. Het kost minder dan 2 minuten om hem in te vullen.
Alvast bedankt voor uw hulp:)
https://forms.office.com/Pages/Response ... dLWFhHSC4u
Re: Vragenlijst vernieuwde duurzame kattenkam en maak kans op een chocoladereep!
Ik zou je best willen helpen, maar geen kat is hetzelfde. Dus...hoe kan je dan 1 kam/borstel ontwerpen die geschikt is voor alle katten en kattenvachten?
Mijn kat is makkelijk, die vindt elke aanraking prettig, dus hem zal het een zorg zijn welke kleur, welk materiaal en waar het geproduceerd is.