5 jaar geleden heb ik Froy en Achilles (2 ragdolls) geadopteerd via mensen die er niet meer voor konden zorgen, ze waren toen 7 en zijn nu dus 12.
Ze zijn beide nog erg jong van geest en heel erg speels maar ik merk nu wel echt dat ze wat beginnen in te kakken.
Ze zijn beide ontzettend speels en veel "de kolder in de kop" echter helaas niet met elkaar, Achilles is veel sterker dan Froy en zit hem elke dag achter de broek en trekt hem een pluk haar uit omdat hij graag wil stoeien, maar froy wil dit niet, die is meer van het verfijnde spelen met een touwtje o.i.d.
Ze willen wel graag spelen maar niet met elkaar en vragen mij veel maar ze willen de hele dag wel met mij spelen en daar heb ik geen tijd voor

Ook maak ik me zorgen voor als 1 van beide overlijd, ze hebben samen een beetje een haat/liefde verhouding en ze zijn erg gesteld op gezelschap en heel praatgraag.
Daarom zit de gedachte aan een kitten (europese korthaar) al een tijd in mijn hoofd, dit zou de speelsheid kunnen brengen die ze beide zo leuk vinden en een maatje voor beiden, want Froy voelt zich best wat eenzaam.
Mocht 1 van twee dan overlijden dan is er nog een jongere metgezel over.
Iemand ervaringen hiermee?
Vr groet, Ann