Ik ben maarten en heb ainds een week mijn eerste huisdier, een kat in huis genomen waar ik al helemaal gek op ben en gekozen om net als mijzelf een introverte kat te kiezen

Nu zat ik met een aantal vragen in mijn hoofd om mijn nieuwe maatje beter te leren kennen.
Eerste 2 dagen waren een hoop stress en was vaak in zijn verstop plekjes maar komt nu ook lekker op de bank soms bij me liggen en lekker slapen, maar nu vroeg ik me ook af of hij niet te veel slaapt of dat ik nog daaraan moet wennen?
Ik zie hem rondlopen soms en met zijn rug naar me toe rondstaren naar buiten maar nog niet echt actief wat doen of met zijn muisje of balletjes spelen die ik had gehaald.
Hij is nog niet helemaal zeker van de kattenhengel die ik heb gehaalt. Hij zit wel in jaagstand soms maar hoe dichterbij hij dan komt zie ik meer dat ie denkt dat ik hem ergens heen wil leiden. Ik denk dat ik misschien iets niet goed doe of gewoon moet doorgaan en leren spelen met hem

(Of te snel ben haha)
Voor de rest veel hier al gelegen en ga mijn huis zeker cathappier maken met het zorgen voor meer hoogte berijk maar vroeg me af wat qua klim/krappaal ook het beste zou zijn.
Ik heb geen groot huis....noem het maar studentenkamer bijna dus weet niet zeker of hij daar happy van wordt en of het hoog kan/ moet zijn. Ik zie veel van die hele constructies.
Ugh nog zoveel te leren maar merk dat ie voor mij al veel doet in ieder geval.
Nu ik voor hem.