@Zotvanpoezen het off topic gaan geeft niet hoor

.
Het is even stil geweest, maar voorlopig zit ik weer moedeloos op de bank thuis.. Het is zo ongelooflijk moeilijk om iets te vinden wat ze blijft eten.
Trovet (konijn) brokken at ze een hele tijd goed, het natvoer at ze sowieso moeilijk, en dus ook hele kleine porties.
Maar toch het natvoer leek dus niet goed te gaan.. dan at ze toch steeds wat minder en had meer ontlasting. Ik heb toch de gekookte kabeljauw savonds gegeven, en dan de brokken en dit ging best aardig, behalve dat ze alsnog naar mijn idee iets teveel poepjes had. in ieder geval 2 per dag, soms 3 in 1,5 dag ong. (verder stevig en bijna altijd normaal).
Zonder iets van afwisseling gaat ze staken.
Uiteindelijk is ze toch een beetje gaan staken met de brokken.. maar naar mijn inzicht dus meer uit verveling dan uit misselijkheid. Toen ben ik gaan proberen Ziwi Peak natvoer te geven voor de afwisseling. Dus een ander eiwit(ten) , namelijk lam en makreel. Isa eet moeilijk natvoer met enkel vlees, vandaar. Verder zit hier helemaal niks aan toegevoegd dus dat leek me al een stuk minder waar ze op kan reageren. (ook al weet ik dat het vaak een dierlijk eiwit is waar ze op reageren).
Dat at ze goed! Ik alweer blij.. maar na een paar dagen leek het dus weer niet goed te gaan, en vond ik af en toe haar brokjes uigtespuugd (dus niet het natvoer). Normaal geeft ze niet over. Dus weer mee gestopt. maar vanuit waarschijnlijk het echt niet lekker voelen in die periode, eet ze de trovet brokken niet tot nauwelijks..meer AARGHH!

.
Deze heb ik nu dus ook weggehaald.
Dus, weer verplicht tot een wijziging.. hypoallergene brokken van I love my cat gaan geven, met eiwit zalm gaan geven, omdat ze die wel wou eten.. Dat loopt na een weekje ook weer af..nu blijf ik steeds in hetzelfde hangen van staking, iets anders moeten geven.. dat lijkt dan weer niet goed te gaan daarna..
Op dit moment zie ik weer dat ze niet lekker is.
Ze is wel actief, poep is normaal, plast, zie haar wel regelmatig drinken maar ze krijgt ook geen natvoer meer dan drinkt ze altijd meer. ik denk niet buitengewoon veel..
Ze weegt altijd hetzelfde.
Regelmatig zie ik haar slikken/smakken.
Cerenia heb ik een aantal dagen gegeven, (nnu al weer aantal dagen niet)maar dit lijkt niet het verschil te maken bij haar..
Sowieso ga ik maandag de dierenarts bellen voor een bloedonderzoek en evt foto van de maag om te beginnen. Ze heeft normaal namelijk regelmatig een flinke haarbal, en nu al een tijd niet. Ik geef haar haarbalpasta, ze eet gras, maar geeft niet over..
Heeft iemand nog ideeen...ervaringen... er zullen vast meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt met hun kat? Het geven van 1 eiwit is heel moeilijk bij een kat die gewend was om standaard 1 a 2 soort brokken te krijgen en verder variatie aan voer.. Hoe ga ik dit doen..? Rauw is bij haar geen optie. Ik heb nu van de zalm brokken ook natvoer besteld.
Voor het eerst oogt ze ook wat onrustig, bijna wat wantrouwig..aarzelend.. en lijkt enorm afgeleid te zijn door geuren om haar heen.. Iemand hier ervaring mee...?
Maar, ik begin zo moedeloos te raken..Ik heb net een heel traject achter de rug met mijn andere kat die er erger aan toe was. Maar ook het hele voer verhaal etc. Die kat is overleden, en ik ben voor mijn gevoel gewoon in de volgende achtbaan gestapt..