Cadmus bevind zich momenteel in de afgesloten slaapkamer, aangezien dit niet een bekende plek van Oedipus was/is. Ik heb ze tot nu toe twee keer een uurtje bij elkaae gezet. Cadmus wil wel graag op onderzoek maar Oedipus vind de nieuweling nog wat indringerig. Oedipus loopt de hele tijd achter Cadmus aan om tikken uit te delen. Volgens mij zonder nagels, maar ze laten elkaar dus niet echt met rust. Mijn vraag is hoe nu verder? Ik kan ze inmiddels wel samen in een kamer laten eten zonder dat ze dan aandacht aan elkaar besteden.
Moet ik ze uit elkaar halen als ze blijven slaan? Of moet ik het gewoon een keer accepteren dat ze dit een halve dag doen ofzo? Dat er eentje wel moe wordt na een tijdje? Of moet ik ze wat vaker nog een uurtje bij elkaar doen in de hoop dat het op een gegeven moment beter gaat?
Op internet lees ik verder veel verschillende verhalen, maar niet echt wat je moet doen als ze naar elkaar meppen zonder nagels en zonder dat het heel erg uit de hand lijkt te lopen. Het lijkt ook niet echt op spelen nog, haha.
Alvast bedankt