Normaal schrijf ik nooit op dit soort fora, maar wat fijn om te zien dat iedereen elkaar zo goed helpt!

Mijn kat is 13 jaar oud en (lijkt) kerngezond. Elke avond slaapt ze gezellig bij me in bed, en 's ochtends maakt ze me vrolijk wakker. Het is een echte schat, en echt m'n maatje.
Nu zagen we vorige week opeens dat haar bekje helemaal scheef hangt. Aan één kant is deze helemaal opgezet en staat 'ie helemaal 'bol'. Ik voelde meteen dat dit niet goed zat en we zijn vervolgens naar de DA gegaan. Deze zag het niet heel positief in maar hield eventueel ook rekening met een ontsteking. Inmiddels zit ze al bijna een week aan ontstekingsremmers en dit zou, indien het een ontsteking is, al snel moeten helpen. Ik had al zo'n voorgevoel: dit is geen ontsteking. Zeer waarschijnlijk heeft ze dus een tumor in haar bekje. Opvallend is dat ze nog gewoon de oude is qua gedrag: ze eet (meer dan ooit tevoren

Nu is mijn vraag: heeft één van jullie ervaring met een kat met tumor o.i.d.? Ik vraag me af hoe snel het achteruit zal gaan en hoe het verloop überhaupt is. Ik moet er niet aan dénken om binnenkort afscheid te moeten nemen van haar...
Bij ervaringen hoor ik het graag..
Groet!