Hallo allemaal hopelijk hebben jullie tips voor mij wij hadden 2 poezen Sammy en schildpad en Sady een lapjes poes. Sammy heeft Sady nooit geaccepteerd maar ze deden mekaar verder gelukkig niks alleen vermijden , helaas is Sammy overleden en was Sady alleen. Sady is een lieve aanhankelijke poes die buiten veel speelt met de kater van de buren , dus dachten wij leuk een vriendje en toen kwam Mickey een katertje van 10 weekjes. Sady doet nu hetzelfde als Sammy grommen uithalen en wil niks van hem hebben. Als ze buiten is wil ze niet meer naar binnen , als ze binnen is komt ze niet meer naar beneden.
Nu na 2 weken is het zelfs zo dat als ik of me man Sady aaien ze aan ons ruikt en ons dan krabt of bijt.
Komt dit ooit goed ???
Nieuwe kitten, poes accepteert hem niet
-
- Kitten
Re: Nieuwe kitten, poes accepteert hem niet
Hoe oud is Sady? En hoelang was ze alleen? is ze geholpen?
Bij een intro is het verstandig om alle katten binnen te houden net zolang er weer rust is en de nieuwkomer wordt geaccepteerd
Anders blijf je bezig
Bij een intro is het verstandig om alle katten binnen te houden net zolang er weer rust is en de nieuwkomer wordt geaccepteerd
Anders blijf je bezig
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes