Wanneer de buren de balkondeur open laten staan springt de kater bij ons op het balkon, hij probeert dan bij ons naar binnen te gaan , als onze deur open staat loopt ie naar binnen, onze katten durven niks te ondernemen en de buurkat gaat hysterisch mauwen richting onze katten. Mijn vrouw of ik jagen de kat dan het balkon op en doen de deur dicht. Wanneer wij op het balkon zijn en de buurkat loopt daar ook dan mauwt hij veel ook blaast hij regelmatig tussendoor en probeert hij ons te krabben of bijten, dit neemt toe wanneer we richting onze balkon deur gaan. Hij wisselt dit gedrag wel af met rollen over de grond en kopjes geven, hij is dus niet de hele tijd agressief.
Volgens de buurvrouw piest hij ook in haar appartement af en toe en meestal bij de balkondeur, ook lijkt hij een aardige balzak te hebben maar volgens buurvrouw is hij wel gecastreerd. Verder weet de buurvrouw geen raad, ik voeg een foto toe van de kat , is er iemand die kan zien of de kat gecastreerd is? En heeft misschien iemand tips voor ons hoe om te gaan hiermee?
Mvg, Hoff