Ik heb sinds kort twee kittens in huis. Ze zijn nu 11 weekjes. Het zijn echt lieverdjes maar ook wel ondeugend;).
Als ik aan het werk ben en snachts dan zet ik ze in een apart kamertje waar ik een kattenbak heb staan, genoeg voer en water, krabpaal en ook veel speeltjes. Ze kunnen ook daar lekker naar buiten kijken.
In de toekomst mogen ze natuurlijk het hele huis door, maar nu ze nog zo klein zijn lijkt mij dat nog niet handig (ook uit gevaar voor de beestjes zelf)
Als ik thuis ben mogen ze wel bijna overal, behalve in de slaapkamer. Ook mogen ze het balkon op want die is catproof gemaakt.
Ik sta in de ochtend wat eerder op zodat ze nog even kunnen rennen en spelen door het hele huis.
Als ik na werk nog wat ga doen, dan vraag ik iemand om naar de kittens toe te gaan, vers eten en water te geven en met ze te spelen want anders zitten ze dus te lang alleen.
Hoe denken jullie daarover? Ik vind het al gauw zielig maar de meeste mensen in mijn omgeving vinden dat niet. Omdat ik aan het werk ben heb ik er ook 2 genomen. Ze spelen met elkaar en zijn echte maten.
Ik hoor het graag