2 keer binnen 1 week spugen plus 1 keer een haarbal
2 keer binnen 1 week spugen plus 1 keer een haarbal
Hey beste dierenvrienden.
Mijn katje Bobbie van 4 heeft binnen 1 week 2 keer zijn eten uitgespuugd en 1 keer een haarbal met wat slijm.
Hij speelt nog gewoon en trekt zich niet terug. Moet ik me zorgen maken of het nog even afwachten voordat ik de DA bel?
En ja ik maak me altijd zorgen, ben een piekeraar.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Tibor
Mijn katje Bobbie van 4 heeft binnen 1 week 2 keer zijn eten uitgespuugd en 1 keer een haarbal met wat slijm.
Hij speelt nog gewoon en trekt zich niet terug. Moet ik me zorgen maken of het nog even afwachten voordat ik de DA bel?
En ja ik maak me altijd zorgen, ben een piekeraar.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Tibor
Re: 2 keer binnen 1 week spugen plus 1 keer een haarbal
Goedemorgen!
Heeft Bobbie eerst 2 x eten uitgespuugd en daarna de haarbal? Dan denk ik dat het nu verholpen is: de haarbal zat in de weg.
Nu zou het overgeven moeten stoppen.
Heeft Bobbie eerst 2 x eten uitgespuugd en daarna de haarbal? Dan denk ik dat het nu verholpen is: de haarbal zat in de weg.
Bobbie heeft eerst gespuugd, toen haarbal, en toen nogmaals gespuugd.Sansan schreef: 14 jun 2019 08:42 Goedemorgen!
Oké. Heb je kat-a-lax in huis?
Ik zou even een paar dagen wat tegen haarballen geven, Bobbie nauwlettend in de gaten houden kwa hoeveelheid drinken en eten. Ook zou ik Bobbie wegen. Blijft dat allemaal stabiel dan kun je even aankijken
Ik zou even een paar dagen wat tegen haarballen geven, Bobbie nauwlettend in de gaten houden kwa hoeveelheid drinken en eten. Ook zou ik Bobbie wegen. Blijft dat allemaal stabiel dan kun je even aankijken

Helaas niet, krijg wel vandaag katten snoepjes binnen waar ook iets aan kattengras in zit en heb kattengras besteld, maar dat zal eerst moeten groeien.Sansan schreef: 14 jun 2019 08:54 Oké. Heb je kat-a-lax in huis?
Ik zou even een paar dagen wat tegen haarballen geven, Bobbie nauwlettend in de gaten houden kwa hoeveelheid drinken en eten. Ook zou ik Bobbie wegen. Blijft dat allemaal stabiel dan kun je even aankijken![]()
Ja eten drinken sowieso even in de gaten houden. En straks even proberen te wegen.
Ik zou vandaag of morgen ff zo’n pasta halen bij de dierenarts. Dan heb je het eventuele probleem van haarbal(len) aangepakt. Kun je dat namelijk afstrepen, dat zal ook een dierenarts vragen/adviseren.
Ik heb me net ene besteld. Bedoel zo een kat a alaxSansan schreef: 14 jun 2019 09:11 Ik zou vandaag of morgen ff zo’n pasta halen bij de dierenarts. Dan heb je het eventuele probleem van haarbal(len) aangepakt. Kun je dat namelijk afstrepen, dat zal ook een dierenarts vragen/adviseren.
Heeft hier wonderen gedaan.. elke dag spugen en slecht eten. Nu elke dag een lik anti-haarbal moutpasta en het was over.
Kan je ook gewoon bij een dierenzaak krijgen, je hoeft echt niet die dure van de dierenarts te hebben.
Kan je ook gewoon bij een dierenzaak krijgen, je hoeft echt niet die dure van de dierenarts te hebben.
https://www.dierenapotheek.nl/lax-a-pas ... INEALw_wcBSenshi schreef: 14 jun 2019 09:24 Heeft hier wonderen gedaan.. elke dag spugen en slecht eten. Nu elke dag een lik anti-haarbal moutpasta en het was over.
Deze heb ik besteld.
Die moet prima zijn hoor.