Hallo, ik heb mij hier aangemeld omdat ik even niet meer weet wat te doen. Sinds een jaar heb ik een schat van een beestje die ook ontzettend nieuwsgierig is en altijd zal proberen het huis te ontvluchten (ik ga het me bijna persoonlijk aantrekken

). De buurvrouw is allergisch en ze hebben een baby dus ik wil er alles aan doen om te voorkomen dat Fleurtje ontsnapt naar hun kant. Eerst een laag hekje, daar sprong ze al heel snel overheen. Vandaag een langer stuk gaas gespannen (met de nodige pijnlijke krassen aan mijn handen) en het duurde niet lang voordat ik daar van af moest plukken want ze was alweer halverwege eromheen

Ik zie even niet hoe dit te voorkomen. Zie foto's hieronder. Ik kan 'm niet echt breder maken want ik kan daar niet bij. Of er een stuk haaks opzetten en dat vastmaken aan de zwarte railing maar dan klautert ze er gewoon langs de buitenkant op, ik zie dat nu al voor me.... Ideeën? Ik hoor dat er planten zijn waar katten een hekel aan hebben, werkt dat?
Misschien toch een kitten erbij, in de hoop dat Fleur dan genoeg heeft aan een nieuw speelkameraadje?