Hoi Rik,
Bedankt voor je reactie! Inmiddels ben ik even bij Nala wezen kijken. Ze eet en drinkt goed, is een stuk alerter, loopt met infuus in dr pootje vrolijk rond te paraderen en spinnen en kroelen alsof haar leven er vanaf hangt

De dierenarts gaat vanmiddag nog een keer bloed afnemen en aan het eind van de middag belt hij nog even hoe of wat. Ik ga er wel vanuit dat ze vannacht nog moet blijven en qua kosten zitten we t/m morgen op 900 euro. (Vond het vervelend om te vragen, alsof haar leven van 200 euro afhangt, maar toch wel handig om te weten hoe diep we in de spaarpot moeten graven.)Hoe dan ook, ze doet het heel goed en als de arts met een ander patiëntje bezig is zit ze met haar neus tegen het gaas aan zo nieuwsgierig, haha. Ze sprong ook uit het hok op de grond met slang en al, dat was natuurlijk niet de bedoeling

Dat zegt wel iets over haar conditie, ze vond het stiekem gewoon best gezellig daar, lol.
Ik heb er niet veel verstand van, ik vertrouw volledig op de diagnose van de dierenarts en die is als volgt; Ze heeft 1 kleine nier en de andere is wel normaal formaat, onregelmatig en er zit een steentje in. Vanaf afgelopen vrijdagmiddag was het vooral zaak om de nierwaarden te verbeteren als ook het bloed. (Vraag me niet verder naar medische termen)Zoals ik een beetje gelezen heb hier en daar, gok ik dat als ze hier doorheen komt, ze de rest van haar leven een nierdieet moet, maar zolang ze geen pijn heeft en de kwaliteit van leven is bevredigend voor haar, doe ik er alles aan om ze een goede en liefdevolle verzorging te geven zolang ze leeft en hopelijk is dat nog heeeeel lang!
Nu ik er toch ben zal ik straks m'n beide schatten even voorstellen in het juiste topic
Groetjes Nelleke