Ik begrijp m'n kater niet meer!

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Kirsasm
Kitten

Ik begrijp m'n kater niet meer!

Bericht door Kirsasm »

Mokka, kater van 12, wil niet meer thuis wonen.

Ik heb altijd zo’n kattenluik gehad waardoor elke kat naar binnen kon, en dat deden de buurt –/ zwerfkatten dan ook regelmatig. De eerste 10 jaar heb ik niet aan Mokka gemerkt dat hij daar grote problemen mee had. Vanaf begin vorig jaar zat daar een ongecastreerde kater bij die ook m’n huis onder sproeide. Mokka kwam alleen nog maar thuis om te eten en vanaf eind september vorig jaar bleef ie helemaal weg (zat bij de buurman).

In november vorig jaar alles van stof gewassen of weggegooid, nieuw laminaat gelegd, muren opnieuw geschilderd, hele huis op sproeisel gecheckt en schoongemaakt, kattenluik op chip, zodat niemand meer naar binnen kon. Mokka paar weken binnen gehouden, kattenluik uiteindelijk weer open gezet…en alles was weer “normaal”, hij was regelmatig buiten maar ook vaak weer thuis.
Nu is in augustus dit weer helemaal opnieuw begonnen…langzaam steeds minder thuis en nu “woont” ie weer bij een buurman in de tuin (andere dan vorig jaar).

Omdat ik ervan overtuigd was dat het vorig jaar ging om andere katers die in mijn huis kwamen, weet ik het nu niet meer!!
Iemand een idee??
pinguin
Tijger
Tijger

Re: Ik begrijp m'n kater niet meer!

Bericht door pinguin »

Is er verder niks veranderd? Tuin afzetten zodat die niet ver kan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Plaats reactie