Hallo,
Ik heb een heeele lieve Kater van bijna 3 jaar oud. Het is echt de liefste kater die je je kunt voorstellen, doet geen vlieg kwaad en kan echt goed samen met de poes en hond.
Nu heb ik een probleem waar ik al bijna 3 jaar tegenaan loop en laten we het erop houden dat mijn geduld echt op begint te raken. Onze Kater vind het namelijk leuk om op de gordijnen, bank, schoenen of bed te plassen. Het is (bijna) wekelijks raak en ik word er gestoord van! De stank blijft ondertussen zowat in mijn neus hangen!
We hebben er al voor gezorgd dat we een haak op de slaapkamer deur hebben zodat hij de slaapkamer niet in kan. Dit verbieden we hem ook aangezien ons matras nu minstens 10 pisvlekken heeft. Ik heb erg veel moeite gedaan om onze bank schoon te krijgen maar de geur blijft er ook inzitten. Mijn vriend en ik willen dolgraag een nieuwe bank aanschaffen maar we weten gewoon dat onze kater er op gaat plassen dus durven we het gewoon niet aan. We zitten dus met een super oud bank terwijl we een nieuw huisje gekocht hebben (Vanaf oktober) en nieuw meubilair willen aanschaffen. Ook vind meneer het schijnbaar fantastisch om op de gordijnen en schoenen te plassen.
Laten we het erop houden dat ik me steeds meer aan hem begin te irriteren en ik steeds meer de neiging heb om hem weg te doen omdat ik hier gewoon echt niet meer tegen kan. Ik heb meerdere bakken in het huis gezet, hij heeft niks aan het blaasje ook dat is al gecontroleerd. Ik vind het zo doodzonde want qua karakter is hij zeker het liefste in huis, maar de stank, het poetsen .. ik word er helemaal wild van!! Wie heeft voor mij de goude tip?! Ik ben op het moment echt HOPELOOS.
Ik word mijn kater steeds meer beu!
Re: Ik word mijn kater steeds meer beu!
je zegt dat er niks aan zijn blaas mankeert, heeft de da dat onderzocht en hoelang is dat geleden?
Is tevens zijn urine gecontroleerd?
Hoe maak je de plasplekken schoon? Het is heel belangrijk dat je een middel gebruikt die echt alles afbreekt, zoals Biotex groen. Als je dat niet doet blijft er voor jou misschien niet veel meer te ruiken maar voor je kat wel ( die beter ruiken dan wij) en die denkt dan dat het een plaats is om te plassen
Zelf gebruik ik Biotex groen om daarna als het gedroogd is, het nog in te spuiten met UF 2000
die echt alle urine resten afbreekt
Is er al eens een foto of een echo van je katersblaas gemaakt?
Lees je ook eens in over eurlogist. Dat is een homeopatisch middel, gemaakt van chinese kruiden,
waar veel mensen positieve ervaringen mee hebben bij onzindelijkheid van je kat
Hier rechtsboven kun je onder search of zoek ook zoeken op het woord eurologist
Hoeveel kattenbakken heb je in huis en hoevaak schep je per dag de bak leeg?
Veel katten houden van een schone bak en willen niet plassen op een bak waar wat inligt
Is je kater gecastreerd?
Is tevens zijn urine gecontroleerd?
Hoe maak je de plasplekken schoon? Het is heel belangrijk dat je een middel gebruikt die echt alles afbreekt, zoals Biotex groen. Als je dat niet doet blijft er voor jou misschien niet veel meer te ruiken maar voor je kat wel ( die beter ruiken dan wij) en die denkt dan dat het een plaats is om te plassen
Zelf gebruik ik Biotex groen om daarna als het gedroogd is, het nog in te spuiten met UF 2000
die echt alle urine resten afbreekt
Is er al eens een foto of een echo van je katersblaas gemaakt?
Lees je ook eens in over eurlogist. Dat is een homeopatisch middel, gemaakt van chinese kruiden,
waar veel mensen positieve ervaringen mee hebben bij onzindelijkheid van je kat
Hier rechtsboven kun je onder search of zoek ook zoeken op het woord eurologist
Hoeveel kattenbakken heb je in huis en hoevaak schep je per dag de bak leeg?
Veel katten houden van een schone bak en willen niet plassen op een bak waar wat inligt
Is je kater gecastreerd?
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes