geblaas van ons poesje

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
enith
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 mar 2015 19:44

geblaas van ons poesje

Bericht door enith »

heb een vraagje
waarom blaast onze poes zo tegen de katers terwijl ze met zijn 3en zijn verhuisd naar hier en elkaar dus goed kennen.
gr enith
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1048
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: geblaas van ons poesje

Bericht door Sifra »

Ze zijn toch net alle drie gecastreerd? Misschien voelt het poesje zich wat gestrest of onzeker na de ingreep of heeft ze nog een beetje napijn. De andere katers ruiken mogelijk nog anders na het dierenartsbezoek. Ik zou het maar even rustig aankijken, misschien is ze na een paar dagen weer zichzelf.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
enith
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 mar 2015 19:44

Re: geblaas van ons poesje

Bericht door enith »

ze zijn inderdaad alle drie gecastreerd.maar ik moet het inderdaad de tijd geven,een verhuizing en castratie binnen 1 week is ook veel om te verwerken.
gr enith
Gebruikersavatar
Sifra
Tijger
Tijger
Berichten: 1048
Lid geworden op: 22 feb 2012 22:17
Locatie: Zuid-Holland

Re: geblaas van ons poesje

Bericht door Sifra »

Daar heb je gelijk in. Heb ik nou goed gelezen in een ander topic dat je 3 katertjes naar de da bracht voor castratie en 2 katertjes en een poesje terug kreeg? Heb je ze soms op 1 april laten castreren? ;-) Gelukkig maar dat je het op tijd hebt laten doen, anders had je straks een tienermoedertje in huis gehad.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
enith
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 mar 2015 19:44

Re: geblaas van ons poesje

Bericht door enith »

yep ze zijn inderdaad op 1 april gecastreerd met zijn allen en de da zei al ik ga nog bellen als er kittens op zitten,wat gelukkig niet het geval was.
gr enith
Gebruikersavatar
Nantastic Coontastic
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 apr 2015 19:00
Locatie: Casa di Coontastic
Contacteer:

Re: geblaas van ons poesje

Bericht door Nantastic Coontastic »

En verhuizen en een castratie dat hakt er wel even in zo kort achter elkaar.. Grote kans dat ze even wat minder in haar vel zit en geen zin heeft in druk gedoe om haar heen en dat ze daarom naar de katers blaast... Zal zeker weer bij gaan trekken als de rust weer geheel terug is voor haar.
Nestor Wolf, True Love Eros, Inanna Aruba, Mystic Crescent, Savage Hunter, Siddhi of Love, Mr. Bojangles, Magic Thunder & Born To Love Pablo
enith
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 mar 2015 19:44

Re: geblaas van ons poesje

Bericht door enith »

de poezels hebben vandaag alweer heerlijk bij me op de bank gelegen maar elmo de poes blijkt toch echt dominant te zijn en ze gaat een gevecht niet uit de weg.taaie tante,haha
gr enith
Plaats reactie