Hallo allemaal,
Ik zou graag willen horen wie met dit product ervaring heeft en of het überhaupt helpt.
http://www.natulistic.nl/webshop/index. ... 48&lang=nl
Graag jullie reacties
Bedankt
Hoesten & niezen van T.A.P
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: Hoesten & niezen van T.A.P
Ik zie alleen gebruik voor van dit middel voor hond. Ik neem aan dat je iets voor een kat zoekt?
Is de kat al onderzocht door een dierenarts? Zit een heel verschil in hoesten en hoesten, kan niesziekte zijn, asma, bronchitus, allergie enz. enz.
Ik zou niet zomaar zelf dingen uitproberen. Eerst nagaan wat de bron van de hoest is.
Je geeft erg weinig info.
Is de kat al onderzocht door een dierenarts? Zit een heel verschil in hoesten en hoesten, kan niesziekte zijn, asma, bronchitus, allergie enz. enz.
Ik zou niet zomaar zelf dingen uitproberen. Eerst nagaan wat de bron van de hoest is.
Je geeft erg weinig info.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Ik zie ook dosering staan voor de kat Dinie en vlak boven samenstelling staat kennelhoest en niesziekte.
Al ben ik het er mee eens dat het verhaaltje vooral is gericht op de hond.
Maar ook ik vraag mij af waarvoor het zou moeten helpen?
Wat heeft de dierenarts geconstateerd wat je kat mankeert?
Anders eens bij een homeopathische dierenarts langs die het middel wellicht kent en je kan zeggen of het bij de klachten die je kat heeft helpt?
Al ben ik het er mee eens dat het verhaaltje vooral is gericht op de hond.
Maar ook ik vraag mij af waarvoor het zou moeten helpen?
Wat heeft de dierenarts geconstateerd wat je kat mankeert?
Anders eens bij een homeopathische dierenarts langs die het middel wellicht kent en je kan zeggen of het bij de klachten die je kat heeft helpt?
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ah ok Mirjam dat had ik dan even gemist.
Blijft dat ik van mening ben dat het belangrijk is uit te zoeken waarom/waardoor de kat hoest/niest.
Blijft dat ik van mening ben dat het belangrijk is uit te zoeken waarom/waardoor de kat hoest/niest.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
ik heb wel middelen gebruikt van tap voor mijn kat. niet deze toevallig. heb er wel goede ervaringen mee.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie