erge uitslag kat
erge uitslag kat
weet iemand wat mijn kat kan hebben, heb sterk de indruk dat de dierenarts het ook niet weet, spuitje en ontsmetten.
wie o wie kan mijn kat helpen.
weet niet hoe een foto bij te voegen?
wie o wie kan mijn kat helpen.
weet niet hoe een foto bij te voegen?
Re: erge uitslag kat
welkom op het forum!
geef ons even wat meer informatie, hoe oud kat, kater of poes, gecastreerd? wat voer je precies (soorten en merken) en veel betere omschrijving van de uitslag. is het kaal, korstje op, open, ontstoken? wordt er gekrabd? en zo en zo
geef ons even wat meer informatie, hoe oud kat, kater of poes, gecastreerd? wat voer je precies (soorten en merken) en veel betere omschrijving van de uitslag. is het kaal, korstje op, open, ontstoken? wordt er gekrabd? en zo en zo
- Kattebeest
- Tijger
Bericht van ts uit andere en gelijknamige topic gekopieerd.poes heeft erge uitslag rond zij kop.
is nog maar jong, het najaar gevonden als kitten.
erg vinnig, maar die uitslag is echt erg, heb de indruk dat de veearts er geen antwoord op heeft, wie o wie kan me helpen.
het ziet er uit als een soort wratten.
wil foto bijvoegen, maar weet niet hoe?
Nancy
Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Erge huiduitslag op de kop kan van alles zijn, maar voedselallergie schiet mij als eerste binnen. Wat heeft de veearts al gedaan om tot een diagnose te komen?
Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
- Kattebeest
- Tijger
Klik hier voor instructie hoe je een foto in dit topic kunt plaatsen.
Nancy

en ik begrijp dat de veearts het heeft gezien en er niks mee kon en dat was het dan?
lijkt me toch een dringend geval voor een dierenarts en nader onderzoek.
hebben jullie vee, koeien, varkens, kippen oid en kan het zijn dat ze vreemde stoffen heeft binnengekregen?
is ze nog onlangs ontwormd? middel tegen vlooien gehad?
en nogmaals, welke soort en merk voer krijgt ze?
Dat ziet er inderdaad erg raar uit 
Zou denken dat een klein afschraapsel onderzocht zou moeten worden op een schimmel ofzo? Zeg ik als leek op dit gebied

Zou denken dat een klein afschraapsel onderzocht zou moeten worden op een schimmel ofzo? Zeg ik als leek op dit gebied

Huidkanker?
op pagina 12 van dit pdf-document staat een foto (beginstadium..?) die er verdacht veel op lijkt..
http://www.de-em.nl/PDF/Huidaandoeningen%20deel%201.pdf
je zou de foto kunnen opsturen naar één van de oncologen van http://www.kankerbijdieren.nl voor een reactie.
ze zijn wel zo aardig om te reageren en missch zit er eentje bij jullie in de buurt..
http://www.de-em.nl/PDF/Huidaandoeningen%20deel%201.pdf
je zou de foto kunnen opsturen naar één van de oncologen van http://www.kankerbijdieren.nl voor een reactie.
ze zijn wel zo aardig om te reageren en missch zit er eentje bij jullie in de buurt..
Ik kan de link niet openen, weet niet of dit TS wel lukt!
Het ziet er inderdaad erg naar uit
hopelijk valt het mee!
Het ziet er inderdaad erg naar uit

Semmie, valentijn & doedel
*Garfield* 17-07-2013 - 05-12-2016
- Kattebeest
- Tijger
Mij lukt het wel. Misschien dat je adobe op je pc/laptop moet hebben? Daarmee kan je pdf's openen (maar dat wist je waarschijnlijk al....)
Nancy
erge uitslag kat
Hmm heb ook Adobe op m'n telefoon.. Misschien ligt het er wel gewoon aan dat ik het op m'n telefoon probeer te openen! Bestand te groot denk ik. Iniedereval fijn dat de link via pc wel werkt! 

Via Tapatalk geven links naar de browser waar een spatie in voorkomt problemen. Eerst de post openen in een browser op de telefoon en dan de link aan klikken werkt hier wel. Via Tapatalk werkt die link dus niet.G+S schreef:Hmm heb ook Adobe op m'n telefoon.. Misschien ligt het er wel gewoon aan dat ik het op m'n telefoon probeer te openen! Bestand te groot denk ik. Iniedereval fijn dat de link via pc wel werkt!
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Ahh dat verklaard een hoop!
Danku

hoe is het nu en hebben jullie intussen een afspraak met een dierenarts..??