Hallo,
Ik heb mijn katten vanavond even in de achtertuin losgelaten, en ik heb al 2x een grote zwarte kat zien gluren, en volgens mij wil die ook in de achtertuin komen.
Dit lijkt mij niet zo'n goed idee, want ik wil niet dat die in gevecht raakt met mijn 2 katten.
Bovendien kan die grote kat niet gemakkelijk de achtertuin uitkomen, vanwege het gaas rondom mijn achtertuin.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan voorkomen?
Want ik wil niet dat mijn 2 katten iets aangedaan wordt.
Grote zwarte kat zie ik gluren in de achtertuin
Re: Grote zwarte kat zie ik gluren in de achtertuin
Hoe kan hij je tuin in komen als je eigen katten er niet uit kunnen?
Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Maaike
Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Die kat kan via de schuur in mijn achtertuin komen, en ik zag hem ook lopen over het gaas.
Kun je niet iets bedenken zodat hij de schuur niet meer op kan komen?
Met diervriendelijke groeten,
Maaike
Maaike
Dat kan alleen door een bouwvergunning aan te vragen, maar vind ik wel ver gaan.
En ook al zou dat opgelost zijn, dan komt die kat nog op het gaas.
Het gaas aan de rechterzijde van mijn schutting heb ik horizontaal met de bovenkant gemaakt, en daarop kan een kant van buitenaf overheen lopen en de achtertuin binnenkomen.
Dit heb ik zo gedaan, om geen trammelant te krijgen met buren, dat de montage niet boven de wettelijke 2 meter komt.
Eruit komen is een heel stuk lastiger, dus misschien komt die er dan niet meer uit.
En ook al zou dat opgelost zijn, dan komt die kat nog op het gaas.
Het gaas aan de rechterzijde van mijn schutting heb ik horizontaal met de bovenkant gemaakt, en daarop kan een kant van buitenaf overheen lopen en de achtertuin binnenkomen.
Dit heb ik zo gedaan, om geen trammelant te krijgen met buren, dat de montage niet boven de wettelijke 2 meter komt.
Eruit komen is een heel stuk lastiger, dus misschien komt die er dan niet meer uit.