Buiten
Buiten
Hoi ik heb een vraag. De laatste tijd wil onze poes maar kort naar buiten. Terwijl ze in de zomer soms de hele dag weg is. Ook als het niet koud of niet nat is dan is ze maar kort buiten. Soms maar een paar minuten tot een half uur.
Wat kunnen redenen zijn voor dit korte buiten zijn?
Wat kunnen redenen zijn voor dit korte buiten zijn?
Re: Buiten
we hebben net een heleboel vuurwerk lawaai achter de rug en het kan zijn dat ze daar zo van geschrokken is dat ze buiten niet meer zo vertrouwt..
heeft ze wel een kattenbak binnen?
heeft ze wel een kattenbak binnen?
- mittenslief
- Tijger
wel zo veilig binnen toch?
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Als ze zich verder normaal gedraagt zou ik mij er niet druk om maken en vooral blij zijn dat ze niet zo nodig naar buiten hoeft
Het kan zijn dat ze geschrokken is buiten ergens van (vuurwerk/hond/verkeer/wat je maar kan bedenken).

Het kan zijn dat ze geschrokken is buiten ergens van (vuurwerk/hond/verkeer/wat je maar kan bedenken).
Ze gaat graag naar buiten. Ze miauwt ook tot de deur open gaat. Dan is ze even buiten en wil al snel weer naar binnen. Ze heeft een kattenbak binnen ja.
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Maar dan is er geen probleem toch? Katten veranderen wel vaker van gewoontes. De meeste buitenkatten zijn in de zomer meer buiten dan in de winter.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
- eveline1982
- Tijger
Mijn ex zwerfstertje die graag buiten is, wil nu ook niet zo graag meer. Ik wijt het aan het weer en het afgelopen vuurwerk, vind het trouwens wel prettig ook.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Ik merk het bij mijn kater Sem ook. Ondanks dat het nu toch nog niet echt super koud is, is hij sinds de afgelopen weken/maanden veeeeel minder lang buiten dan afgelopen zomers; dan kon hij de halve dag buiten zijn; vooral als het zonnetje scheen!
Vuurwerk hebben we hier nauwelijks gehad; dus daar kan 't niet mee te maken hebben, in zijn geval.
Niks om je zorgen over te maken, dus!
Vuurwerk hebben we hier nauwelijks gehad; dus daar kan 't niet mee te maken hebben, in zijn geval.
Niks om je zorgen over te maken, dus!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan
Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Kopstootje van Tarzan

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier