En dan..anderhalve maand geleden weer naast de bak plassen, veel wassen, veel slapen... Toen hebben we direct een afspraak gemaakt voor een echo, zonder alle onnodige medicatie vooraf. Nu was een flinke verdikking van de blaaswand te zien, met een grote, ingekapselde steen. Nu hadden we binnen dezelfde praktijk(dus geschiedenis bekend) een andere dierenarts, die wat sneller te werk ging. Voor de paar overbruggende dagen een blaasontspanner, en direct een afspraak voor een Rontgen, en aansluitend weer opereren. Arme poes dus weer een herstelperiode, die nu ietsje langer aanhield. Deze keer bleek het alleen te gaan om struviet!

Nu heeft ze weer (ongeveer 1,5 maand na de operatie) naast de bak geplast. Ik hoop op iets eenmaligs, maar toch.
Ik twijfel nu aan alle kanten, wat doe ik verkeerd!
Ze staat nog op de hill's c/d (brok, haar eigen voorkeur, met n plens water erop). Ze hebben 2 fontijntjes en een losse bak water tot beschikking. Feliway stekker vooral rond de verhuizing gebruikt.
Nu denk ik eraan, gezien haar geschiedenis en geschatte leeftijd, om buiten nieuw urineonderzoek, ook een compleet bloedbeeld aan te vragen. Is dit verstandig?
Ook ben ik op zoek naar ander voer, daar dit dus niet stabiel genoeg is. Daar tips over?
Dit is een heel verhaal geworden, dus ik hoop dat het duidelijk genoeg is. Alvast bedankt, in ieder geval voor het lezen