brokken

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

brokken

Bericht door Brittenbolletje »

Misschien een vreemde vraag, maar bestelde heel lang dezelfde merk bij 1 fabrikant. Tijdje geleden vertelde ik hier al dat ik overging. Nou dat word dus sanabelle en almo nature brokken. Op dit moment heb ik ook tijdelijk brits korthaar brokken speciaal voor kittens (alleen te bestellen in duitsland). Omdat Kitana hier is heb ik dit in huis. Nu merk ik dat ze alles willen eten maar niet die oude brokken waar ik nog zeker een halve ton (10 kg) van heb staan. Wat zouden jullie doen? weggooien is zonde, maar de 2 kleintjes eten dat sowieso al niet. Moet ik het nou weggooien? toch pushen bij de katten en niks anders even neerzetten behalve voor de 2 kleintjes? heb nog een dichte zak almo nature brokken die wilde ik gaan geven als de oude op waren. Mengen geen optie echt want kan dat niet mengen in die giga ton. iemand suggesties?
Balthazar
Huiskat
Huiskat

Re: brokken

Bericht door Balthazar »

Je kan misschien een asiel er blij mee maken? Als ze het echt niet willen zou ik het ook niet pushen. Of je zet het op marktplaats. Een ander is misschien blij met 10 kg voer voor een zacht prijsje en ben jij niet je geld helemaal kwijt.
"Voor de beste zitplaats in huis moet je de kat verplaatsen"
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Ja dat kan. Het heeft 1 nadeel het zit al in een grote voerton en niet meer in een zak. Vandaar mijn vraag :)
Balthazar
Huiskat
Huiskat

Bericht door Balthazar »

Ja, gewoon even overgieten in een andere zak. Doet een asiel niet moeilijk over en iemand van marktplaats weet ook wel dat het niet nieuw uit de winkel komt. Gewoon eerlijk erbij zetten, wellicht heeft iemand anders ook een voerton en kan je het overgieten!
"Voor de beste zitplaats in huis moet je de kat verplaatsen"
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Ik ga het proberen om te kijken of iemand het wilt hebben voor stukke goedkoper.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Ben ze a kwijt :lol: . ff moeders bellen en ja hoor weg zijn ze
Plaats reactie