Poeh poeh even wennen hoor voor me. Lang geen kitten meer aangeschaft op deze manier de vorige was nou 1 maal een vondeling hahhhah. Maar goed ze is er. Ze is wat voorzichtig. De katten vonden haar wel interessant. Nemesis snuffelt Nala snuffelt hayley snuffelt bijoux van een afstand en narnia blaast. Maar champ?? jeetje wat een draak. Gromt dikke staart oren naar achteren en maar blijven grommen. Heb de meeste katten wel even weg gedaan weer. Nemesis accepteert en saphyra er ook maar bij gezet want die vind ook alles prima. Denk dat ik Kitana maar mee neem naar bed. Ze komt de krabpaal niet echt uit. Kan tegen haar praten en haar aanhalen. Knorren doet ze wel. Eten nog steeds niet gedaan en drinken ook niet. Heb haar 2 keer op de bak gezet maar ook nog steeds niks. Vannacht maar totale rust voor haar met kattenbak eten en drinken op onze slaapkamer en morgen opnieuw met champ proberen. Gek he, champ werd redelijk snel geaccepteerd maar nu is hij de draak hier . Nu even kijken hoe ik dat snel genoeg maar doch toch rustig genoeg voor Kitana kan laten gaan. Ze slaapt nu en dat laat ik ook eventjes zo.
Wat leuk dat ze er is! Hopelijk gaat alles goed en is ze straks dikke vriendjes met iedereen en natuurlijk de Champ. Die denkt ook....hallo...ik ben hier het hummeltje....hihi
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *
Ben erg benieuwd naar Kitana (aparte naam).
En ja Champ is de jongste en die reageren altijd het felst, hoe klein ze ook zijn. Om mijzelf te citeren toen mijn broertje kwam "ik ben toch ook jouw kind?" Dus verwen dat andere kind maar goed!
Hopelijk gaat ze gauw eten/drinken en op de bak (is altijd weer spannend). Maar fijn dat de andere katten relaxed reageren (Britten, hè?).
De foto's komen wel. Eerst even wat meer rust want hij vind haar echt eng zo strak zitten zijn oren in zijn nek. Nu bromt ze wel terug wat ze vanmiddag niet deed.
Zo Kitana net maar even op onze slaapkamer gestald. heb haar meteen op de bak gezet en ze ging meteen plassen. ze dorst nog steeds de krabpaal niet uit dus ik wist dat ze nodig moest. Dus dat heeft ze ook gedaan. nu kan ze zich even wat vrijer bewegen zonder andere katten en sneller naar ons ruiken (ennuhhh neuhhhh wij stinken niet ) en sneller de lucht van de fokker weg is. even kijken hoeveel nachten dit nodig is voor haar.
Ik hoop het. Vannacht in de slaapkamer was ze gewoon een vrij katje. dus de nacht ging goed. nu zit ze weer in de huiskamer en woont kitana weer in de krabpaal.
wat leuk dat ze er is! En die champ, geweldig hoe thuis hij zich voelt bij jullie en dus de nieuwe "indringster" even laat weten dat hij er eerder was.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!