petcube

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6843
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

petcube

Bericht door Dinky »

Ik kwam vandaag een stuk tegen over de petcube. Een apparaat waarmee je een laser kan bedienen om te spelen en microfoon en camera om de kat in de gaten te houden wanneer je er niet bent. Je bediend hem via een app op bijvoorbeeld je telefoon ;-)

De site is petcube.net
Hier gaat het niet werken aangezien dinky niet reageert op een laser :lol: En je hebt ook weinig er aan wanneer de kat meerdere ruimtes gebruikt (of zou je er dan meerdere moeten kopen?)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
sandyd1971
Lynx
Lynx
Berichten: 160
Lid geworden op: 27 okt 2013 09:15
Locatie: Westland

Re: petcube

Bericht door sandyd1971 »

Is al een heel oud topic maar ik was aan het zoeken naar zoiets! Ik heb sinds kort een ip camera (zit geen laser in!) en ben er zeer blij mee, zo heb ik toch pas mooi in de gaten kunnen houden of Diesel at toen ik er niet was (heb er 2 dus weet niet als er is gegeten wie het heeft gedaan) Ik heb toen wel de deur naar boven dicht gedaan dus ze zaten alleen in de huiskamer anders is het inderdaad wat lastiger. Ik heb het eerst gedaan met een oude android telefoon daar zet je een app op (IP Webcam) en via de browser of een andere app op je eigen telefoon kan je het in de gaten houden. Dit kost verder niks :-) Je moet alleen weten in je router hoe je een poort moet doorsturen dat viel niet mee maar is gelukt. In huis doet ie het altijd. En nu heb ik een ip camera gekocht voor 80 euro en die kan van boven naar onder en links en rechts draaien. Zeker bij zieke dieren is het een uitkomst (vind ik!) Ik heb ook geluk dat ik op m'n werk wifi heb en achter de computer zit met dubbel beeldscherm. Over 3g op je mobiel gaat het ook wel maar dan kost het heel veel data. Wilde dit even delen met jullie!
Plaats reactie