Na anderhalf jaar hebben wij besloten een vriendinnetje voor onze kater Bentley in huis te halen.
Dit is zijn 9 weken jonge dochtertje Lucky, die wegens omstandigheden niet meer bij mama kon blijven.
Bentley is een super lieve kerel van ongeveer 15maanden. Hij is nog ontzettend speels en energiek.
Dochtertje Lucky is een hele aanhankelijke kleine meid, een allemansvriendinnetje die bij alles en iedereen op schoot komt om lekker te knuffelen. Ze is totaal niet bang aangelegd en is in de 6dagen dat ze hier is al aardig op ontdekkingsreis geweest.
Papa Bentley tolereerd haar prima, wast haar als ze aan het eten is en toont veel interesse in de kleine smurf.
Hij is een kat die 's middags lekker buiten mag spelen in de tuin met poezenbuuf Lily (Britse van 8jaar) en is altijd super sociaal en tolerant. Hij is geen ruziezoeker, eerder een watje. :P
Nou is Bentley al een behoorlijke jongen, met zijn 6kilo gespierde lichaam, en behoorlijk lomp.
Hij wil graag spelen met Lucky, maar het probleem is dat hij zo lomp doet dat Lucky van hem schrikt en hem met veel gegrom en geblaas hem uit haar buurt jaagt.
Het is niet dat ze bang is voor hem, want ze rent hierna weer achter hem aan om hem even een poepie te laten ruiken

Maar als Bentley zich dan weer omdraait gaat ze meteen op haar rug liggen grommen en blazen. Bentley springt er dam bovenop en begint met haar te spelen, waar zij dan totaal niet van gedient lijkt te zijn.
Graag wil ik weten hoe ik ervoor kan zorgen dat óf Bentley iets minder lomp met haar om gaat, of hoe ik ervoor kan zorgen dat Lucky een beetje tegengas durft te geven aan haar grote papa.
Soms lijkt het alsof ze het wel leuk vind, maar als ze.begint te piepen (ze is best een miepert :P) denk ik soms dat ze er.niks aan vind.
Ik grijp niet in als ze stoeien,behalve als 1 van de 2 te ver gaat en het te hard gaat.
Ook troost of straf ik geen van beide,en laat ik ze het maar even uitzoeken.
Denken jullie dat dit echt een kwestie van wennen is, dat ze elkaar nog een beetje op de plek moeten zetten en dat het vanzelf over gaat, of moet ik toch dingen gaan veranderen.
Ik heb wel geprobeerd ze af te leiden door met beide te spelen, maar Bentley is zo gefocust op haar dat hij zich er niks van aantrekt,haha.
Ik zal binnenkort een paar foto's uploaden van onze schatjes <3
Bedankt