Ik heb jullie hulp even nodig. Chanel, het schildpad meisje van ca 8 weken, die ik onlangs heb opgevangen vind de andere kittens en katten helemaal niet zo leuk! Ze is hier nu 5 dagen maar wil nog steeds niet spelen. De kittens doen hun uiterste best maar mevrouw behandeld ze met een air van hier tot Tokio! Ze vind hun staartjes echt enorm leuk, en mept er graag tegen aan. Maar zodra ze zich omdraaien en terug gaan spelen dan zet ze een keel op! Grommen, blazen en enorm dominant gedrag, ze maakt zich heel groot en mept dan.
Het gekke is dat de honden ok zijn en ze gek op mensen is. Ze ligt het liefst op de vensterbank te soezen en komt regelmatig miauwend wat aandacht opeisen. Ze vind het dan ook 10x niks als 1 van de katten of kittens bij ons liggen, en gromt ze weg. Ze is wel speels, op momenten maar liever lui dan moe. Ook vermaakt ze zich prima in haar eentje met een papiertje of een muisje.
Bang is ze overigens niet, ze is echt enorm dominant naar andere katten! Ze is verder ook echt een gezond meisje, maar die drukte hoeft niet van haar ze is liever alleen druk

Mijn nicht, die twijfelt nog of ze haar in huis zal nemen. Maar ik begin nu ook een beetje te twijfelen of Chanel wel gelukkig zal worden in een huis met andere katten. Ik heb dit eerlijk gezegt ook nog nooit mee gemaakt, dat een kitten andere kittens helemaal niet leuk vind!
Wat denken jullie? Zal chanel gelukkig worden, uiteindelijk, met andere katten, of kan ik haar beter als solo kitten plaatsen?