Kitten groeit niet maar drinkt wel

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
Kittenbinky
Huiskat
Huiskat

Kitten groeit niet maar drinkt wel

Bericht door Kittenbinky »

Hallo

Afgelopen maandag (8juli) is mijn kat bevallen van 5 kittens waarvan helaas 4 zijn overleden.
Stichtende kwam de eerste om half9. Deze is dood geboren. Moeder Luna ging daarna slapen. Smiddags werd ze onrustig en toen heb ik de dierenarts gebeld. Kon gelijk komen. Luna heeft een spuitje gekregen om het op te wekken. De dierenarts vertelde dat er nog 2 kittens in de buik zaten. Binnen een half uur kwam de 2e kitten eruit en een half uur later de 3e. Deze leefde. Luna keek er wel naar om. Savonds werd ze weer onrustig en toen heb ik maar weer de dierenarts gebeld. Gelukkig kon ik ook weer gelijk langs. Toen bleek dat er nog 2 kittens in zaten. 1 was al overleden en de andere leefde nog. Dat was te zien op de foto en ego. Luna kreeg om 11uur savonds een keizersnede. Helaas waren ook deze kittens overleden. In het dierenziekenhuis kwamen we er ook achter dat Luna geen moedermelk heeft. De 2 levende kittens hadden nog steeds geen melk gehad. Om 1uur mocht ik weg met Luna en de 2 kittens. Ik heb wel kunstmelk gekregen vanuit de dierenziekenhuis. Gelijk melk gegeven aan de kittens natuurlijk en om de 2 uur. De ene kitten wilde niet echt drinken uit de fles en de andere wel. De kitten die niet goed wilde drinken is woensdag ook overleden. De enige kitten (binky) drinkt wel goed maar hij komt niet echt aan. Ik heb hem elke 2uur gevoed zon 5ml per keer.
Woensdag woog hij 75gram en nu (zondag) 88gram. Gisteren had hij wat last met poepen en kwam ook een beetje bloed bij. Nu is de poep weer geel met heel klein beetje bloed. Ik bel steeds de dierenarts met vragen maar die zeggen ook niet veel. Word er niet wijzer van helaas. Mis kan iemand mij hier helpen??

Groetjes bezorgde linda
jennli
Tijger
Tijger

Re: Kitten groeit niet maar drinkt wel

Bericht door jennli »

Vraag me af hoe het afgelopen is.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Plaats reactie