Katten uit elkaar halen voor verhuizing

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
WellbornDuke

Katten uit elkaar halen voor verhuizing

Bericht door WellbornDuke »

Hee,

Ik ben een student en ga nu naar een studio verhuizen. Ik heb al veel gelezen over hoe je het beste katten mee kunt verhuizen, maar nu loop ik tegen een ander probleem aan.
Wij hebben 3 katten, Nilles (mannetje 12 jaar), Dipsy (vrouwtje +- 4 jaar) en Muffin (vrouwtje +- 2 jaar). Nu is Dipsy echt mijn poes. Ik wil haar dan ook meenemen aangezien ik maar 1 kat mag meenemen en het ook te klein is voor meerdere.

Mijn vraag is nu: kan ik Dipsy zonder problemen van de rest scheiden? Muffin is haar dochter en ze lokt haar af en toe nog wel eens op haar hoofd. Maar ze 'vechten' ook wel. Nilles zal wel geen problemen opleveren, want hij is al ouder en heeft vaak niet door wat er om hem heen gebeurt.

Als iemand mij hier mee kan helpen zou ik dat enorm op prijs stellen! :)

Groetjes.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Katten uit elkaar halen voor verhuizing

Bericht door Adriana »

welkom op het forum!
wij hebben natuurlijk ook geen glazen bol dus het blijft gissen en proberen te redeneren.

het gaat om één poes, die bij haar dochter en ouder katermaatje wordt weggehaald.
ik denk dat het geen enkel probleem is, tenzij ze gedrie heel intensief met elkaar optrekken en bij wijze van spreken dicht op elkaar liggen/slapen.. maar die indruk heb ik niet.
en eigenlijk scheidt je moeder en dochter en ik denk dat poezen hier wat minder mee zitten dan katers..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
WellbornDuke

Re: Katten uit elkaar halen voor verhuizing

Bericht door WellbornDuke »

Bedankt voor je reactie. En nee zo intensief zijn ze inderdaad niet.