Ik denk er over om hem volgende week te laten inenten ja, dat is dan genoeg tijd voor de vakantie en verhuizing.
Bij het asiel weet ik dat alle dierenartskosten van de kittens worden vergoed, het voer ook en alle andere spulletjes. Bij een stichting weet ik dit niet, volgens mij wel, maar dat ga ik nog uitzoeken.
@Eveline1982, waarom mag dat volgens de wet niet? Vanwege honden- en katten besluit oid?
Via een asiel enz mag toch wel sowieso?
Ik wil het ook wel via een stichting of asiel doen ja, sowieso omdat dat een hoop kosten scheelt, en je hebt gewoon wat meer zekerheid ook als de kittens eenmaal oud genoeg zijn, dat je er niet mee blijft zitten. Ook al zou ik dat stiekem wel willen waarschijnlijk, hihi.
Je hoort trouwens steeds meer dan asiels opvanggezinnen zoeken. Ook voor honden. Lijkt me mooi om te doen

Even beetje off topic misschien, maar vang jij ook wel eens op met de moederpoes erbij? Ik had gelezen dat je bij zo'n stichting soms kan kiezen of je alleen kittens wilt die ook de moederpoes bij zich hebben. Als de moederpoes er niet is, dan moet je elke 2 uur de fles geven, ook 's nachts. Klopt dat? Dat zei iemand mij eens, maar weet niet of het waar is..